Adriian Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Jag har lyckats få 74%. Min polare och jag brukar alltid köra den låten på pro face off. Han får alltid 76% och jag 74% men jag vinner ändå. Det känns verkligen som om jag skulle kunna klara den om jag bara kom igenom introt. Edit: Föresten, är det någon som kan förklara varför jag inte har fått en award för att ha klara carrer på hard? Här är min profil. Jag har fått 78%. Bara jag kommer förbi det jävla introt så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) Jag spelar Frets on Fire men det är ju samma grej där. Om man lirar på Easy eller Medium är det ju alldeles för lätt, det känns ju knappt som man spelar låten när man hör massa grejer i låten som man skippar totalt att spela. Hard eller Expert ska det vara! Redigerad 28 december, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Kom på en sak. Ni som är rätt grymma på det här spelet, filma er själva då ni spelar. En poll om forumets grymmaste spelare kanske också kan skapas med dessa filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Kom på en sak. Ni som är rätt grymma på det här spelet, filma er själva då ni spelar. En poll om forumets grymmaste spelare kanske också kan skapas med dessa filmer? Haha! Min kamera kan inte ta upp ljud, kan jag lägga på det i efterhand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Haha! Min kamera kan inte ta upp ljud, kan jag lägga på det i efterhand? Bara det blir syncat så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Har klarat 4 låtar på Hard nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 100% på Everytime I Die - The New Black, Amazing. Andra gången jag försökte få 100% typ. Glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Föresten, är det någon som kan förklara varför jag inte har fått en award för att ha klara carrer på hard? Här är min profil. Någon som visste något om det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) yes,Yes,YES! its like a dream coming true, yes indeed. Närå men jag fick en achievement idag (360 dårå) ; Enlightened Guitarist, Gold Star 20 songs on expert! Skryt skryt, men jag är så jävla stolt! Redigerad 28 december, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 The Exies - Hey You var den första nåten jag började nöta på när jag precis skaffat FoF, nu drog jag 100% på den första gången jag försökte på svårare nivå (medium, amazing) Jag håller på att ladda upp till youtuuuube atm. c: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 fan i helvete. har nött sista duellen på expert i två dar nu, HELT omöjligt. för övrigt så har jag lyckats få 81% på through the fire and flames på training mode, failar så innåt bögfan på introt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Om jag skulle göra en GH3-video, vilken låt skulle ni vilja se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 (redigerad) Om jag skulle göra en GH3-video, vilken låt skulle ni vilja se? Through the fire and flames, duh. EDIT: Samma fråga, men till er andra. Vilken låt ska jag spela in (alltså, med kamera så man ser mig svettas också, lol) från Frets On Fire? Välj vilken jävla låt ni vill, utom TTFAF, ni får välja svårighetsgrad med c: Redigerad 29 december, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Through the fire and flames, duh Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 yayayay! Klarade en låt på Hard. (Låten jag träglat flera gånger) Bara för jag kände mig på topp testade jag en till låt, klarade dock bara 93%, failade som fan i slutnumret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Lirar det på lunchrasterna ganska ofta nuförtiden. Mother på hard är underbart att spela. Sen finns det en härlig låt som heter Surrender av Cheap Trick Mother är den skönaste låten alltså. tror det var i vice city den gick på Vrock ? Kan den utantill pga. alla timmar med vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Mother är den skönaste låten alltså. tror det var i vice city den gick på Vrock ? Kan den utantill pga. alla timmar med vice city Radio X GTA San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 3 låtar klarades på Hard. Sen fastnade jag på sista låten på första heatet. Han tyvärr inte klara det innan Gh't skulle hem till sin ägare.. MÅSTE köpa detta nu alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Yarr! Jag är mäktig som fan! Satte 41% på Through the Fires and Flames på Expert... Worship me, my bitchiz! Spray n' pray! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Har nött GH3 som fan på sistone, och har klarat igenom Career på Hard nu och ännu en gång så sitter jag i skiten tillsammans med Metallica - One på Expert. Har även kommit upp i 73% som personbästa på Through Fire and Flames på Expert. Rätt så nöjd, men som sagt, introt är förbannat svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts