VenoM Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 PS3 samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 samma sak Två olika konsoller kan knappast vara samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Två olika konsoller kan knappast vara samma sak. Nehe Men ha likheter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
acolyte Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Provade 3:an i dag hos en kompis, tyckte de va lite svårt men det tog sig till slut. Är säkert en riktig höjdare på festen mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Kostar det nåt att ladda ner låtar till XBOX 360 från live till GH3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2007 Några är gratis.. några inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 jag köpte gh 3 i dag men på den första boss battlen han skjuter något jag har glömt va det heter nu det var nåt med "death" och när den kommer så vet jag inte vad jag ska göra och sen så förlorar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2007 Death Drain. Du måste besegra han innan det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Death Drain. Du måste besegra han innan det händer. hhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrr????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 hhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrr?????? Ta powerups och använd dom. l2p för helvete och läs manualen, det är inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Fan va svårt det är på hard, klarar bara av 2 låtar på career. Sitter fast som ett jävla as! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Fan va svårt det är på hard, klarar bara av 2 låtar på career. Sitter fast som ett jävla as! Håller med! Jag klarar alltid 3 låtar av 4 på första delen av career Både på 2:an och 3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Håller med! Jag klarar alltid 3 låtar av 4 på första delen av career Både på 2:an och 3:an Medium och Easy är ju för lätt, man får ingen känlsa om man inte lirar på Hard eller Expert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Medium och Easy är ju för lätt, man får ingen känlsa om man inte lirar på Hard eller Expert Känsla e överskattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Känsla är inte alltid lika med roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Usch och fy. Var "barnvakt" åt brorsans barn idag (han som fick GH2). Självklart lirade vi GH där hemma. Drog igenom medium på career (Freebird är sinnes). Hoppade över till Hard, och ja.. Jag, likväl min bror hade ett helvete att komma in i det. Jag klarade inte mer än 35%~ innan fail, och han kom till 85%~.. För att verkligen komma in i känslan så drog jag tillbaka och drog upp Easy till 5star. Allt mellan 95-99%, och en 100%-are (Fan vad sexigt det är med Guldstjärnor!). Måste verkligen köpa spelet nu, är helt jävla såld. Lillpojken som jag "barnvaktade" blev tjurig till slut för att han inte fick spela (Ja, jag är ego som fan när det gäller spel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Usch och fy. Var "barnvakt" åt brorsans barn idag (han som fick GH2). Självklart lirade vi GH där hemma. Drog igenom medium på career (Freebird är sinnes). Hoppade över till Hard, och ja.. Jag, likväl min bror hade ett helvete att komma in i det. Jag klarade inte mer än 35%~ innan fail, och han kom till 85%~.. För att verkligen komma in i känslan så drog jag tillbaka och drog upp Easy till 5star. Allt mellan 95-99%, och en 100%-are (Fan vad sexigt det är med Guldstjärnor!). Måste verkligen köpa spelet nu, är helt jävla såld. Lillpojken som jag "barnvaktade" blev tjurig till slut för att han inte fick spela (Ja, jag är ego som fan när det gäller spel). Du går samma väg som jag gick. Klarade Easy och Medium utan problem, kom till Hard och det tog tvärstopp. Började om och klarade alla Easy med gulstjärnor, sedan gick jag in på Medium och tog så många jag orkade. Efter det gick jag tillbaka till Hard, klarade tre låtar men fastnade på fjärde. Tillbaka till Medium och traggla mer med guldstjärnor. Sedan dess har jag knappt lirat, så jag är mitt emellan två saker, guldstjärnor på Medium eller klara den där förbannade låten på Hard. Har kommit till cirka 80% som max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 (redigerad) Känsla är inte alltid lika med roligt. Tro mig, när man klarat igenom spelet på Easy/Medium och sedan börjar öva på Hard, då får man en helt annan känsla för spelet. Ju mer man tränar på Hard, desto bättre blir man ju. Själv sitter jag fast på Metallica - One på Hard i Career. Det där förbannade solot 75%-80% in i låten är tamejfan omöjligt EDIT: Vad är erat bästa "notes hit %" på Through Fire and Flames på Expert? Senast jag lirade hamnade jag på ca 65% notes hit och 3 stjärnor. Man får så jävla ont i armen av den låten, och när man hoppar över till en annan låt direkt efter Dragonforce då hamnar man alldeles ur takt. Redigerad 27 december, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2007 Fick 100% på Dethklok - Thunderhorse, Amazing i FoF. Skönt, har nött den i två veckor ungefär : D Jävligt skön låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) Vad är erat bästa "notes hit %" på Through Fire and Flames på Expert? Senast jag lirade hamnade jag på ca 65% notes hit och 3 stjärnor. Man får så jävla ont i armen av den låten, och när man hoppar över till en annan låt direkt efter Dragonforce då hamnar man alldeles ur takt. Jag har lyckats få 74%. Min polare och jag brukar alltid köra den låten på pro face off. Han får alltid 76% och jag 74% men jag vinner ändå. Det känns verkligen som om jag skulle kunna klara den om jag bara kom igenom introt. Edit: Föresten, är det någon som kan förklara varför jag inte har fått en award för att ha klara carrer på hard? Här är min profil. Redigerad 28 december, 2007 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts