eminem33 Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 vilken låt är lättast på guitar hero 3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 vilken låt är lättast på guitar hero 3?? Rock you like a hurricane. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 vilken låt är lättast på guitar hero 3?? When you were young. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 vilken låt är lättast på guitar hero 3?? Slow ride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2007 vilken låt är lättast på guitar hero 3?? Through the fire and flames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 (redigerad) Through the fire and flames Har skaffat GH3 till data nu. Och ja har en GH2 kontroller sen tidigare till 360. Och ja undrar om man kan använda den till Datan. Iaf ja har prövat men inget resultat. Plz help. Och knapparna till GH3 på tangentbord ä helt cp. Redigerad 13 december, 2007 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Har skaffat GH3 till data nu. Och ja har en GH2 kontroller sen tidigare till 360. Och ja undrar om man kan använda den till Datan. Iaf ja har prövat men inget resultat. Plz help. Och knapparna till GH3 på tangentbord ä helt cp. Om du har prövat och det funkade inte, så är väl saken uppenbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 Om den är USB ska det funka, om den är trådlös måste du troligtvis ha något som tar emot signalerna in i PCn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 jag har också en fråga angående det här med gitarren. kinda odd men om vi säger såhär, en polare har GH3 till 360, kan jag då koppla in min gitarr som jag fick med när jag köpte det till PC och köra med på 360 ? tänkte mest på co-op career. borde ju funka eftersom båda gitarrerna har usb-kontakt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 jag har också en fråga angående det här med gitarren. kinda odd men om vi säger såhär, en polare har GH3 till 360, kan jag då koppla in min gitarr som jag fick med när jag köpte det till PC och köra med på 360 ? tänkte mest på co-op career. borde ju funka eftersom båda gitarrerna har usb-kontakt ? Borde funka, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 13 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2007 heh. pröva den andra gitarren så funkade (har 2 st ) Den ena funka inte men den andra. Problemet löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2007 Kan man spela The Devil Went Down To Georgia så att man kan få poäng, highscore liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 finns det något spel som ungefär e som gh3 till datorn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 finns det något spel som ungefär e som gh3 till datorn?? Frets on Fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Frets on Fire. har aldrig hört talas om det men ska prova det.. tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Kan man spela The Devil Went Down To Georgia så att man kan få poäng, highscore liksom. neh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Kan man spela The Devil Went Down To Georgia så att man kan få poäng, highscore liksom. Det finns en bossbattle-pack att ladda ner nu. Då kan du spela så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Det finns en bossbattle-pack att ladda ner nu. Då kan du spela så. Ni med era jävla 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Ni med era jävla 360 PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Det finns en bossbattle-pack att ladda ner nu. Då kan du spela så. Ah. Tankade den bundlen igår. Blir att spela den så fort jag skaffat spelet då till 360 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts