Adriian Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 (redigerad) GHIII kommer antagligen med posten imorn, men eftersom det är för stort för att läggas i brevlådan så måste jag ju egentligen vänta en arbetsdag till på att avi:n ska skickas ut. Men förr har jag angett kolli-id:n på posten och kunnat hämta ut det dagen innan, vilket jag tänker göra imorn med. Men jag verkar inte ha fått något kolli-id av CDON, eller är det något av dessa nummer? (se bild) Om inte, var kan jag hitta kolli-id:n? Redigerad 22 november, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 är inget av dom numrena.. men att visa leg och be dom leta upp paketet kan oxå funka tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 (redigerad) Köpte spelet idag 3:an asså xD Redigerad 23 november, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Fick spelet idag! Har så jävla ont i handen för tillfället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Yes! Jag har spelet nu! Har spelat som en galning hela eftermiddagen. Har dock bara klarat karriären på Hard än så länge för att va säker på att låsa upp alla låtar snabbt och inte fastna på någon. Tar Expert imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Funderar på att köpa GHIII... Är det skoj? vart hittar man det billigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Yes! Jag har spelet nu! Har spelat som en galning hela eftermiddagen. Har dock bara klarat karriären på Hard än så länge för att va säker på att låsa upp alla låtar snabbt och inte fastna på någon. Tar Expert imorn. Hur är When You Were Young? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Hur är When You Were Young? Den är lätt, men faktiskt ganska skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 Tog det på expert idag, spelat idag och igår typ. Roligt som fan, köp! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 hur går det för er som kör på pc med mus och tngbrd? mycket svårare än gitarr ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2007 hur går det för er som kör på pc med mus och tngbrd? mycket svårare än gitarr ju. Tyccker det funkar hufsat, mn det blir lite mup för att det är svårt att nå demn blåa/oranga med tangentoboredet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 hur går det för er som kör på pc med mus och tngbrd? mycket svårare än gitarr ju. Du kan inte precis säga "gitarr" Om du tänker så håller man i en plast bit med 5 knappar som man trycker ner medan du spelar på en flip grej tycker inte det är särskilt likt gitarr... Prova på riktigt så blir det ännu svårare _____________________________________________ I GHIII så finns låten One - Metallica med... Är den svår?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 (redigerad) I GHIII så finns låten One - Metallica med... Är den svår?? http://www.youtube.com/watch?v=k5d6Pl6S90Y Bedöm själv. Redigerad 24 november, 2007 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Du kan inte precis säga "gitarr" Om du tänker så håller man i en plast bit med 5 knappar som man trycker ner medan du spelar på en flip grej tycker inte det är särskilt likt gitarr... Prova på riktigt så blir det ännu svårare Vad skulle jag kalla plastbiten om inte gitarr? Piano? Och ja jag kan/kunde spela riktigt gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 hur går det för er som kör på pc med mus och tngbrd? mycket svårare än gitarr ju. Tog det på expert idag, spelat idag och igår typ. Roligt som fan, köp! ;D Lättare på tangentbord tycker jag, knapparna sitter närmre varandra. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=k5d6Pl6S90Y Bedöm själv. JÄDRAR vad coolt måste prova det någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Är det någon mer än jag som stör sig på att man måste strumma upp och ner vid snabba toner, annars registreras inte strummningarna? Jag tycker det är skitirriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Fy! Nu är det krångligt. Antingen så köper jag GH2 eller 80's. Lutar åt att köpa 2:an först och sedan 80's. Men just 80's har ju fått ett lägre betyg än GH2. Men är man mycket för 80-tals rock så kanske man uppskattar det mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Men är man mycket för 80-tals rock så kanske man uppskattar det mer? Antagligen. Själv ska jag försöka få tag i Guitar Hero 3 på onsdag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2007 Fy! Nu är det krångligt. Antingen så köper jag GH2 eller 80's. Lutar åt att köpa 2:an först och sedan 80's. Men just 80's har ju fått ett lägre betyg än GH2. Men är man mycket för 80-tals rock så kanske man uppskattar det mer? Du har inte funderat på att kolla på någon lista där man ser vilka låtar som är med och sedan bestämma dig utefter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts