Mark Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Låt säga att man skaffar Guitar Hero 2, går det då att spela Rocks the 80's med GT2 gitarren? Det är ju självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Vill bara vara på den säkra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Är det någon här som har GH3 än? Blir ett köp nästa onsdag när jag fått studiebidraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Spelar fof ist, har en polare som är svingrym på gh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Jag hittade GH3 till dator bakom ett träd Men när jag kopplar i min 360 X-plorer kontroll i USBn så börjar ljudet att fucka sig. Nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 (redigerad) Jag hittade GH3 till dator bakom ett träd Men när jag kopplar i min 360 X-plorer kontroll i USBn så börjar ljudet att fucka sig. Nån som vet varför? DU ÄR PIRAT DÅ SKA DET INTE FUNKA, detta spel ska KÖPAS Redigerad 17 november, 2007 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 DU ÄR PIRAT Det hjälpte ju mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 Ett ord: gutaer hero + mkrt folk + alkohol = fuckinng underbarrt!!! Det är dren roligasate fyllan om man har med gh, varje gånhg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 (redigerad) Ett ord: gutaer hero + mkrt folk + alkohol = fuckinng underbarrt!!! Det är dren roligasate fyllan om man har med gh, varje gånhg. Du skrev det där på fyllan, eller hur? Har en fråga som liknar den jag ställde förut: Om jag skaffar GH3 till PS3, funkar GH2 och 80's till PS2 med PS3 gitarren då? Redigerad 17 november, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Har GH3 till datorn nu. Finns det någonstans där man kan köpa en USB gitarr? För hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Har också GH3 till datorn, fast lirar med tangentbordet och musen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2007 Har också GH3 till datorn, fast lirar med tangentbordet och musen Fy skäms Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Fy skäms Skönare att köra på tangenbordet än på gitarren för mig, knapparna sitter så långt ifrån varann på gitarren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Skönare att köra på tangenbordet än på gitarren för mig, knapparna sitter så långt ifrån varann på gitarren. Meh, det förstör ju känslan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Meh, det förstör ju känslan! plrf. FoF tiderna ftw. : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jag beställde förresten GHIII från cdon.com innan idag. Tror ni det hinner komma till på fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jag beställde förresten GHIII från cdon.com innan idag. Tror ni det hinner komma till på fredag? Det tror jag. Dem flesta butikerna skickar spelen så att du har dem på releasedagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Det tror jag. Dem flesta butikerna skickar spelen så att du har dem på releasedagen. Jo, jag vet. Men jag vill så gärna ha det till helgen så jag blir lite orolig för att det inte ska komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Jo, jag vet. Men jag vill så gärna ha det till helgen så jag blir lite orolig för att det inte ska komma. Det kommer skall du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Du skrev det där på fyllan, eller hur? Har en fråga som liknar den jag ställde förut: Om jag skaffar GH3 till PS3, funkar GH2 och 80's till PS2 med PS3 gitarren då? Kanske lite. Fick minnesluckor nu när jag läste det. Damn, har fortfarande inte brytt mig nog att skaffa GHIII.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts