thegtafreak Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Tjohoo allihopa jag har inte varit specielt aktiv här på forumet på ett tag men nu är jag tillbaka och skulle tipsa igen om spelet blockland och en go mod som heter Return To Blockland. Beskrivning på spelet: Lego blockland är ett spel där du är en liten legofigur som kan bygga nästan vad som helst i lego och du kan också köra fordon (med moddar) men de är inte allt för du kan också spela multiplayer på nätet och spela med andra spelare runt om i världen. Beskrivning på RTB: RTB är en mod till blockland som ger dig bättre admin,player,team och gamemode menu och 4 nya fordon (bil-bas MC ATV och ett flygplan) och den ger dig nya klossar att leka med och ett system som gör att du kan göra dörrar hissar mm. Nerladdningar: RTB: http://returntoblockland.com/download.htm Blockland: http://blockland.us/index.asp?p=Download Redigerad 26 juni, 2006 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Tjohoo allihopa jag har inte varit specielt aktiv här på forumet på ett tag men nu är jag tillbaka och skulle tipsa igen om spelet blockland och en go mod som heter Return To Blockland. Beskrivning på spelet: Lego blockland är ett spel där du är en liten legofigur som kan bygga nästan vad som helst i lego och du kan också köra fordon (med moddar) men de är inte allt för du kan också spela multiplayer på nätet och spela med andra spelare runt om i världen. Beskrivning på RTB: RTB är en mod till blockland som ger dig bättre admin,player,team och gamemode menu och 4 nya fordon (bil-bas MC ATV och ett flygplan) och den ger dig nya klossar att leka med och ett system som gör att du kan göra dörrar hissar mm. Nerladdningar: RTB: http://returntoblockland.com/download.htm Blockland: http://blockland.us/index.asp?p=Download Välkommen tillbaka... hoppas vi får några lika roliga trådar som dina gamla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Välkommen tillbaka... hoppas vi får några lika roliga trådar som dina gamla! Njaa jag vet inte förra gången blev jag hypernatad . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Fin förklaring av spelet, men tyvärr finns det redan en tråd på forumet tillägnad spelet. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=25433&st=740 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Han verkar fortfarande inte lärt sig mycket efter tiden han var hybernetad. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Han verkar fortfarande inte lärt sig mycket efter tiden han var hybernetad. Det är ju det som är det charmiga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 OMG dig minns jag Välkommen tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) OH NOES Mitt blockland vill inte starta de säger bara "blockland.exe har stött på ett problem och måste avsluta" PS: Han verkar fortfarande inte lärt sig mycket efter tiden han var hybernetad. De är för att jag inte viste vad jag var hypernatad för =/. Redigerad 1 juli, 2006 av thegtafreak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 OH NOES Mitt blockland vill inte starta de säger bara "blockland.exe har stött på ett problem och måste avsluta" PS: De är för att jag inte viste vad jag var hypernatad för =/. Jag menar inte det. Det finns en blockland topic redan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag menar inte det. Det finns en blockland topic redan. Jag vet men de verkar som att ingen spelar rtb där så jag gjorde en ny. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag vet men de verkar som att ingen spelar rtb där så jag gjorde en ny.Nästan ALLA spelar RTB där, och om den nu handlar om RTB, varför döpte du då inte topicen till RTB/Return To Blockland? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nästan ALLA spelar RTB där, och om den nu handlar om RTB, varför döpte du då inte topicen till RTB/Return To Blockland? Han orkade inte bara. Han är lat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Min brorsa spelar detta ganska mycket.. Jag har prövat.. Inte så kul, men det funkar.. Men jag föredrar MapleStory.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Bröl, finns en BL topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts