Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nä, men 10 är du? Kan tänka mig det... Han är ett år yngre än dig. R2=11år ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Undrar vad föräldrna tänkte när de döpte sitt barn till Inge Snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) EDIT Meh. Länkarna funkar inte! Ska försöka leta upp igen. Jag som hittat 25 roliga Redigerad 18 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Lustig är ett roligt efternamn. Min kompis gamla kemilärare är Reijo Lustig vi busringde han och andra lustiga personer och frågade om dom kunde berätta nåt roligt skämt och sånt väldigt omoget, ja, men förbannat roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Min morfar kände några som hette Brösth i efternamn. Dom fick 3 flickor och döpte dem till Mina, Fina och Dina Brösth. Min 800 post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Min morfar kände några som hette Brösth i efternamn. Dom fick 3 flickor och döpte dem till Mina, Fina och Dina Brösth. Min 800 post Jag tror din morfar lurar dig Jävligt kul, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Min morfar kände några som hette Brösth i efternamn. Dom fick 3 flickor och döpte dem till Mina, Fina och Dina Brösth. Min 800 post Haha tänk er när man börjar första klass, och fröken har det första uppropet, eller ännu hellre när man blir lite äldre, och gymnasiet, inte för att de tre gjorde det kanske men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Min morfar kände några som hette Brösth i efternamn. Dom fick 3 flickor och döpte dem till Mina, Fina och Dina Brösth. Min 800 post Du ska inte tro på allt som morfar säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petx Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Thung Pung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Thung Pung Ja den var inte gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petx Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Ja den var inte gammal. Satan så tråkig du är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Anna-Lena Hummer Miguel Runca Antinir Alf Carl-Göran Struts Inte så jätteroliga, men ganska annorlunda namn. Redigerad 19 augusti, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Påhittat? Aja, någon unge svarade i allafall. Fråga om Tupac är hemma eller på turné. Tupac Shakur Haha jag går i gymnasiet i Vallentuna(där han bor) , kanske skulle söka upp honom Kuk Ojsan för er som inte vet betyder pau, kuk på portugisiska röv hora Cu betyder röv på portugisiska och Ho är likt engelskans Hoe. Redigerad 19 augusti, 2006 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 <--- click Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 <--- click Amoudo Khan Bad Ass Hjelp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Dean Noob Forsberg Birgit Fag Fredrik Fag Christophe de Cock Redigerad 19 augusti, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Mee... många som har jätteroliga namn som typ "cock" och sånt har bara uppgett sitt mobilnummer. Då har dom nog hittat på sitt nummer. Btw... en på min bussresa hette Ursula! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Dick McCunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Dick McCunt Finns det äns ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ULTIMA TURE Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Wiho vår tyskagrupp ägde, 6 st var vi ^^ Samma med vår grupp den beståd av plugghästar och idioter. vill inte heller berätta vilken grupp jag tillhörde Du äe väll rätt bra på tyska, du kom väll 2:a i 7:an eller va de va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts