Cyper Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Påhittat? Aja, någon unge svarade i allafall. Fråga om Tupac är hemma eller på turné. Tupac Shakur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag lägger mig på samma nivå som de som ställer sig imot mig utan anledning. Varför ska du göra det? som admin/moderator borde man väl inte smutskasta folk som fort dom kommer med kritik utan snarare bemöta den och förklara varför man gjorde den bedömningen. sånna som R2s poster kan du bara ignorera. sådana inlägg är ju totalt absurda och det vet du också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Varför ska du göra det? som admin/moderator borde man väl inte smutskasta folk som fort dom kommer med kritik utan snarare bemöta den och förklara varför man gjorde den bedömningen. sånna som R2s poster kan du bara ignorera. sådana inlägg är ju totalt absurda och det vet du också. Självklart, kommer folk med kritik på en mogen nivå så lyssnar jag på det. Men att kalla mig dålig mod efter att varit reggad i 3 dagar blir jag bara sur över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Tobias Andreas Saft Mobil: 070-2061824 Torstenssonsg. 15 11456 STOCKHOLM Marianne Sko Mobil: 070-4889682 (Stimmet Skola) Box 900 83129 ÖSTERSUND Aina Evelina Tysk Berntsson Mobil: 070-2974222 Karl X Gustavs g. 56 25440 HELSINGBORG Anton Olof Hatt Mobil: 073-8463159 Ullvidev. 16 16244 VÄLLINGBY Niina Puss Telefon: 08-52014313 Vikingav. 15 14930 NYNÄSHAMN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Hur var det nu med person uppgifter ? om det nu klassas som det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Telefonnummer och adress räknas väl inte som personuppgifter, eftersom dem finns just tillför att andra personer ska kunna kontakta dem. Eller? Redigerad 2 juli, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Telefonnummer och adress räknas väl inte som personuppgifter, eftersom dem finns just tillför att andra personer ska kunna kontakta dem. Eller? Precis... har dom lagt upp dom på internet så har dom ju gjort det för att visa det för andra. De får ju skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Precis... har dom lagt upp dom på internet så har dom ju gjort det för att visa det för andra. De får ju skylla sig själv. Man behöver inte ha lagt upp det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 ""... all slags information som direkt eller indirekt kan knytas till en fysisk person som är i livet räknas enligt PuL som personuppgifter. Även bilder (foton) på individer som behandlas i dator kan alltså vara personuppgifter. Det innebär att man måste ta hänsyn till bestämmelserna i PuL."" ...men vem bryr sig? BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 [O][T]' date=Jul 2 2006, 13:48' post='725960] ""... all slags information som direkt eller indirekt kan knytas till en fysisk person som är i livet räknas enligt PuL som personuppgifter. Även bilder (foton) på individer som behandlas i dator kan alltså vara personuppgifter. Det innebär att man måste ta hänsyn till bestämmelserna i PuL."" ...men vem bryr sig? BOT Troligen stackars Inge Snygg som blir nerringd av en massa pubertetsoffer. Sådant där leder till död i förtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 [O][T]' date=Jul 2 2006, 13:48' post='725960] ""... all slags information som direkt eller indirekt kan knytas till en fysisk person som är i livet räknas enligt PuL som personuppgifter. Även bilder (foton) på individer som behandlas i dator kan alltså vara personuppgifter. Det innebär att man måste ta hänsyn till bestämmelserna i PuL."" ...men vem bryr sig? BOT Sverige är en utav få länder som her en "Pul"-lag. Fjantigt enligt mig. Visst, om man postar gata, telefonnummer, för- och efternamn för att avsiktligen förstöra för personen så bör det räknas som brott. Men inte är små individer på GTAsajtens forum lägger upp lite fula namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Sverige är en utav få länder som her en "Pul"-lag. Fjantigt enligt mig. Visst, om man postar gata, telefonnummer, för- och efternamn för att avsiktligen förstöra för personen så bör det räknas som brott. Men inte är små individer på GTAsajtens forum lägger upp lite fula namn. Så fjantigt är det väl inte? Nån integritet ska man väl ha? Visserligen verkar integritet nerprioriteras nu när vi skyddar oss mot krig från terrorister och Ryssland, men då är det väl bara bra att Sverige är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Tycker det är ganska coolt faktiskt Iwe50? E tyvär inte 50 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 E tyvär inte 50 år Nä, men 10 är du? Kan tänka mig det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nä, men 10 är du? Kan tänka mig det... Han är ett år yngre än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petx Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ahmed Abdullah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ahmed Abdullah Ser inte det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Han tycker väl att namnet låter roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ahmed Abdullah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Ahmed Abdullah HHAHAHAHAHAH ja förfan va kul hahahaha Kolla denna då: Sven Svensson hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts