Jump to content

Roliga namn

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 152
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag lägger mig på samma nivå som de som ställer sig imot mig utan anledning.

Varför ska du göra det? som admin/moderator borde man väl inte smutskasta folk som fort dom kommer med kritik utan snarare bemöta den och förklara varför man gjorde den bedömningen.

sånna som R2s poster kan du bara ignorera. sådana inlägg är ju totalt absurda och det vet du också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska du göra det? som admin/moderator borde man väl inte smutskasta folk som fort dom kommer med kritik utan snarare bemöta den och förklara varför man gjorde den bedömningen.

sånna som R2s poster kan du bara ignorera. sådana inlägg är ju totalt absurda och det vet du också.

Självklart, kommer folk med kritik på en mogen nivå så lyssnar jag på det. Men att kalla mig dålig mod efter att varit reggad i 3 dagar blir jag bara sur över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tobias Andreas Saft

Mobil: 070-2061824

Torstenssonsg. 15

11456 STOCKHOLM

Marianne Sko

Mobil: 070-4889682

(Stimmet Skola)

Box 900

83129 ÖSTERSUND

Aina Evelina Tysk Berntsson

Mobil: 070-2974222

Karl X Gustavs g. 56

25440 HELSINGBORG

Anton Olof Hatt

Mobil: 073-8463159

Ullvidev. 16

16244 VÄLLINGBY

Niina Puss

Telefon: 08-52014313

Vikingav. 15

14930 NYNÄSHAMN

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

""... all slags information som direkt eller indirekt kan knytas till en fysisk person som är i livet räknas enligt PuL som personuppgifter. Även bilder (foton) på individer som behandlas i dator kan alltså vara personuppgifter. Det innebär att man måste ta hänsyn till bestämmelserna i PuL.""

...men vem bryr sig? ;)

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Jul 2 2006, 13:48' post='725960]

""... all slags information som direkt eller indirekt kan knytas till en fysisk person som är i livet räknas enligt PuL som personuppgifter. Även bilder (foton) på individer som behandlas i dator kan alltså vara personuppgifter. Det innebär att man måste ta hänsyn till bestämmelserna i PuL.""

...men vem bryr sig? ;)

BOT

Troligen stackars Inge Snygg som blir nerringd av en massa pubertetsoffer. Sådant där leder till död i förtid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[O][T]' date=Jul 2 2006, 13:48' post='725960]

...men vem bryr sig? ;)

BOT

Sverige är en utav få länder som her en "Pul"-lag. Fjantigt enligt mig.

Visst, om man postar gata, telefonnummer, för- och efternamn för att avsiktligen förstöra för personen så bör det räknas som brott. Men inte är små individer på GTAsajtens forum lägger upp lite fula namn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverige är en utav få länder som her en "Pul"-lag. Fjantigt enligt mig.

Visst, om man postar gata, telefonnummer, för- och efternamn för att avsiktligen förstöra för personen så bör det räknas som brott. Men inte är små individer på GTAsajtens forum lägger upp lite fula namn.

Så fjantigt är det väl inte? Nån integritet ska man väl ha? Visserligen verkar integritet nerprioriteras nu när vi skyddar oss mot krig från terrorister och Ryssland, men då är det väl bara bra att Sverige är bäst?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...