I lol Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Fan vad sjuk tråd, alla snackar som dom e i fyllan ! Ralle Balle Anders Balle (Men mamma det är Anders balle ^^ ) Redigerad 28 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Oj, kolla coola killen. Btw, han är inte mod, han är admin. Är det jävla svårt att urskilja en mod och en admin? Man måste inte vara cool för att vara Mod. Okej han e Admin, men bara för det behöver han inte bryta mot regler och vara otrevlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag känner en som heter Inge Ström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Finns en snubbe på Bornholm som heter Mårten Surballe. dessa danskar ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Man måste inte vara cool för att vara Mod. Okej han e Admin, men bara för det behöver han inte bryta mot regler och vara otrevlig. Har inte sagt att man ska vara cool för att vara admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Klarar man inte av det ska man heller inte va det Det är inte spec svårt, jag e mod på en sida som har över 2000 medlämmar Oj... får jag ta på dig? *Kollar på members och ser att det står nästan 8000 medlemmar...* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Although i have left the ninth grade, så har jag inte fått lära mig det där WTF? Ajdå, fick för mig att du var 91:a..Det där fick vi lära oss nu på vårterminen. Men så var ju min tyskagrupp jävligt bra också * *Den var helt okej, fast den innehöll både idioter och plugghästar. Jag vill inte berätta vilken av grupperna jag tillhörde . --- 2007-06-17 EDIT Upptäckte att googlingar på mitt namn ledde hit. Och det vill jag ju inte. Redigerad 17 juni, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ajdå, fick för mig att du var 91:a..Det där fick vi lära oss nu på vårterminen. Men så var ju min tyskagrupp jävligt bra också * *Den var helt okej, fast den innehöll både idioter och plugghästar. Jag vill inte berätta vilken av grupperna jag tillhörde . Wiho vår tyskagrupp ägde, 6 st var vi ^^ Samma med vår grupp den beståd av plugghästar och idioter. vill inte heller berätta vilken grupp jag tillhörde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Jag heter XXX. Försök hitta någon annan med det namnet! Jag är den enda Johannes Brickarp i hela världen Redigerad 29 juli, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Om du inte kan reglerna och flamear folk så borde du inte vara moderator tummen ner Tummen ner för dig som kommer hit och första du gör är att klaga. Tummen ner för dig eftersom jag vet att du inte hade klarat av att göra jobbet bättre. Tummen ner för dig eftersom du uppenbarligen har lässvårigheter också. Och tummen ner för dig eftersom du verkar efterbliven. Och tummen ner för dig för att du precis gjort dig mindre vän med mig. Föresten, tummen ner för din fula signatur med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Tummen ner för dig som kommer hit och första du gör är att klaga. Tummen ner för dig eftersom jag vet att du inte hade klarat av att göra jobbet bättre. Tummen ner för dig eftersom du uppenbarligen har lässvårigheter också. Och tummen ner för dig eftersom du verkar efterbliven. Och tummen ner för dig för att du precis gjort dig mindre vän med mig. Föresten, tummen ner för din fula signatur med. Lol e det inte du som gjort låten jag känner en BOT? du ser precis likadan ut men jo jag klarar det redan bättre än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Lol e det inte du som gjort låten jag känner en BOT? du ser precis likadan ut men jo jag klarar det redan bättre än dig. Hmm det har jag aldrig hört innan, själv tycker jag inte vi är ett dugg lika, han har helt annan ansiktsform. Du har absolut ingen aning om hur bra/dålig jag är som admin efter att ha varit här i 3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Tummen ner för dig som kommer hit och första du gör är att klaga. Tummen ner för dig eftersom jag vet att du inte hade klarat av att göra jobbet bättre. Tummen ner för dig eftersom du uppenbarligen har lässvårigheter också. Och tummen ner för dig eftersom du verkar efterbliven. Och tummen ner för dig för att du precis gjort dig mindre vän med mig. Föresten, tummen ner för din fula signatur med. Och Tummen ner för hans fula namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Och Tummen ner för hans fula namn Ja, ditt är ju mycket finare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ja, ditt är ju mycket finare. Alla har sin åsikt om sitt Namn. Kan du hitta på Något bättre? Kalle anka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Och Tummen ner för hans fula namn Ooh.. What would rambo do now? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ja, ditt är ju mycket finare. Ja, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Men seriöst? Jag vet att KalleR befinner sig på en mycket högre nivå än såhär, och jag antar att What would Rambo do? gör det också. Just nu känns det som att läsa en hormonstint fjortis chattloggar på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Och Tummen ner för hans fula namn Tycker det är ganska coolt faktiskt Alla har sin åsikt om sitt Namn. Kan du hitta på Något bättre? Kalle anka? Iwe50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Men seriöst? Jag vet att KalleR befinner sig på en mycket högre nivå än såhär, och jag antar att What would Rambo do? gör det också. Just nu känns det som att läsa en hormonstint fjortis chattloggar på MSN. Jag lägger mig på samma nivå som de som ställer sig imot mig utan anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts