Jump to content

Roliga namn

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 152
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Although i have left the ninth grade, så har jag inte fått lära mig det där WTF? :D

Ajdå, fick för mig att du var 91:a..Det där fick vi lära oss nu på vårterminen. Men så var ju min tyskagrupp jävligt bra också :P *

*Den var helt okej, fast den innehöll både idioter och plugghästar. Jag vill inte berätta vilken av grupperna jag tillhörde :wacko: .

---

2007-06-17 EDIT

Upptäckte att googlingar på mitt namn ledde hit. Och det vill jag ju inte. :P

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajdå, fick för mig att du var 91:a..Det där fick vi lära oss nu på vårterminen. Men så var ju min tyskagrupp jävligt bra också :P *

*Den var helt okej, fast den innehöll både idioter och plugghästar. Jag vill inte berätta vilken av grupperna jag tillhörde :wacko: .

Wiho vår tyskagrupp ägde, 6 st var vi ^^

Samma med vår grupp den beståd av plugghästar och idioter. vill inte heller berätta vilken grupp jag tillhörde :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte kan reglerna och flamear folk så borde du inte vara moderator

tummen ner

Tummen ner för dig som kommer hit och första du gör är att klaga. Tummen ner för dig eftersom jag vet att du inte hade klarat av att göra jobbet bättre. Tummen ner för dig eftersom du uppenbarligen har lässvårigheter också. Och tummen ner för dig eftersom du verkar efterbliven. Och tummen ner för dig för att du precis gjort dig mindre vän med mig. Föresten, tummen ner för din fula signatur med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tummen ner för dig som kommer hit och första du gör är att klaga. Tummen ner för dig eftersom jag vet att du inte hade klarat av att göra jobbet bättre. Tummen ner för dig eftersom du uppenbarligen har lässvårigheter också. Och tummen ner för dig eftersom du verkar efterbliven. Och tummen ner för dig för att du precis gjort dig mindre vän med mig. Föresten, tummen ner för din fula signatur med.

Lol e det inte du som gjort låten jag känner en BOT? du ser precis likadan ut ^_^

men jo jag klarar det redan bättre än dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol e det inte du som gjort låten jag känner en BOT? du ser precis likadan ut ^_^

men jo jag klarar det redan bättre än dig.

Hmm det har jag aldrig hört innan, själv tycker jag inte vi är ett dugg lika, han har helt annan ansiktsform. Du har absolut ingen aning om hur bra/dålig jag är som admin efter att ha varit här i 3 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Tummen ner för hans fula namn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men seriöst? Jag vet att KalleR befinner sig på en mycket högre nivå än såhär, och jag antar att What would Rambo do? gör det också. Just nu känns det som att läsa en hormonstint fjortis chattloggar på MSN.

Jag lägger mig på samma nivå som de som ställer sig imot mig utan anledning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor