Jump to content

Roliga namn

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 152
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hatten heter det om det är något som man hade gjort (minns inte vad det kallas). Det får du lära dig i nian, grabben :wacko: .

Däremot borde det stå hatte, eftersom det är maskulint. Iof så är väl Führer ett "ni"-ord. Så då borde det stå..hmm..okej, Jag tappade bort mig här. Vafan, det är ju faktiskt sommarlov :D

Although i have left the ninth grade, så har jag inte fått lära mig det där WTF? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du inte kan reglerna och flamear folk så borde du inte vara moderator

tummen ner

Om du bara ska gnälla på moderatorerna så ska du se att dom också är männsikor som gör misstag. Och det är jävligt svårt att vara mod ska jag säga dig. Man kan lika det vid att va polis. Man får en jävla massa skit för att göra sitt jobb...

Kalla mig rövslickare om ni så gärna vill... vet iallafall att minst en person här tycker det.

---

Hans däck! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du bara ska gnälla på moderatorerna så ska du se att dom också är männsikor som gör misstag. Och det är jävligt svårt att vara mod ska jag säga dig. Man kan lika det vid att va polis. Man får en jävla massa skit för att göra sitt jobb...

Kalla mig rövslickare om ni så gärna vill... vet iallafall att minst en person här tycker det.

---

Hans däck! :P

Klarar man inte av det ska man heller inte va det

Det är inte spec svårt, jag e mod på en sida som har över 2000 medlämmar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor