Panimala Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Nej, men inte fan blir Wong Wai, Wrong way. Vong Vaj blir det för mig. Men omg? Ta ett R och sätt efter W, och ersätt I med Y, that's it. Nära va? Det var det som var meningen, att det lät nära. Redigerad 27 juni, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Men omg? Ta ett R och sätt efter W, och ersätt I med Y, that's it. Nära va? Det var det som var meningen, att det lät nära. Självfallet, om man lägger till massa ord ja. Men om man läser det som det står så blir det ej Wrong Way. Aja, skitsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Nej, men inte fan blir Wong Wai, Wrong way. Vong Vaj blir det för mig. Du uttalar det fel. W uttalas W inte V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Fan Wong Wai (låter som "Fan, wrong way") Vafan, skulle ta mig kanske 15-20 minuter att gå dit där den liraren bor (Det här var superofftopic, jag vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag heter Stian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Jag postade den här i dagens lol för ett tag sen men den är värd ett appearence här oxå Herr Oin "Hej, jag är herr oin" (heroin) Redigerad 28 juni, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Min Taxi chaufför hette Inge stark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Har du hört talats om något som kallas skämt? Förlåt om du blev arg... Ironi ya know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Inge Glid äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hatten heter det om det är något som man hade gjort (minns inte vad det kallas). Det får du lära dig i nian, grabben . Däremot borde det stå hatte, eftersom det är maskulint. Iof så är väl Führer ett "ni"-ord. Så då borde det stå..hmm..okej, Jag tappade bort mig här. Vafan, det är ju faktiskt sommarlov Although i have left the ninth grade, så har jag inte fått lära mig det där WTF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Inge Frisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Kameran Bajs muhammen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Cecilia Kotte Ingemar Öl Winqvist Affi Stork Redigerad 28 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Du är barnslig, vi är människor som alla andra, inga jälva robotar som dömmer perfekt varke gång. dra åt helvete fjant. Om du inte kan reglerna och flamear folk så borde du inte vara moderator tummen ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Om du inte kan reglerna och flamear folk så borde du inte vara moderator tummen ner Om du bara ska gnälla på moderatorerna så ska du se att dom också är männsikor som gör misstag. Och det är jävligt svårt att vara mod ska jag säga dig. Man kan lika det vid att va polis. Man får en jävla massa skit för att göra sitt jobb... Kalla mig rövslickare om ni så gärna vill... vet iallafall att minst en person här tycker det. --- Hans däck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Daniel Lol The Gustavsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Boris Duhm Allan Konstig Anders Lampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Många som skriver in sina mobilnummer hittar bara på namnen, så det är roligare om man skriver hemnummer för då vet man att de heter som de står. Ex Christian En Öl Maten till Åvall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Om du bara ska gnälla på moderatorerna så ska du se att dom också är männsikor som gör misstag. Och det är jävligt svårt att vara mod ska jag säga dig. Man kan lika det vid att va polis. Man får en jävla massa skit för att göra sitt jobb... Kalla mig rövslickare om ni så gärna vill... vet iallafall att minst en person här tycker det. --- Hans däck! Klarar man inte av det ska man heller inte va det Det är inte spec svårt, jag e mod på en sida som har över 2000 medlämmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Klarar man inte av det ska man heller inte va det Det är inte spec svårt, jag e mod på en sida som har över 2000 medlämmar Oj, kolla coola killen. Btw, han är inte mod, han är admin. Är det jävla svårt att urskilja en mod och en admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts