Cortez Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag tycker namnet Emil låter lantigt. Något som bönder har, ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag tycker namnet Emil låter lantigt. Något som bönder har, ni vet. HeatoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Sieg heil, "var hälsad seger" eller något sånt. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag tycker namnet Emil låter lantigt. Något som bönder har, ni vet. Jag vet en bonde som heter Emil. Men jag tror att det är "Emil i Lönneberga" som ligger bakom detta fenomen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag vet en bonde som heter Emil. Men jag tror att det är "Emil i Lönneberga" som ligger bakom detta fenomen. Konstigt nog så är alla Emilar jag känner dumma i huvvet? Sammanträffande någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Konstigt nog så är alla Emilar jag känner dumma i huvvet? Sammanträffande någon? Jag heter Emil, är inte dum i huvudet. Rabarbjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Sieg heil betyder väl "Säg leve"? Sen sa alla: Heil Hitler "Leve Hitler". Eller är jag helt fel ute? Ja du är fel ute. Heil hitler= Hitler var hälsad. Sieg Heil= Seger var hälsad. Es lebe=länge leve. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Det här var nog den bästa jag kunde hitta: Monika Mens Den här var rätt rolig oxå: An Papa Turkson Kwamena samt Daniel LoL The Gustavsson Redigerad 27 juni, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Adam Orre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Nu kommer den lilla perfektionisten inuti mig fram men.... var inte det där tyska grammatik fel? Hatten? WTF? Haben ska det väl vara? Hatten heter det om det är något som man hade gjort (minns inte vad det kallas). Det får du lära dig i nian, grabben . Däremot borde det stå hatte, eftersom det är maskulint. Iof så är väl Führer ett "ni"-ord. Så då borde det stå..hmm..okej, Jag tappade bort mig här. Vafan, det är ju faktiskt sommarlov Redigerad 27 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag heter Emil, är inte dum i huvudet. Rabarbjävel. Har du hört talats om något som kallas skämt? Förlåt om du blev arg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Ivan Äger Som Fan Haha Er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Blå Tant Berit Billig Diaré Assita Sissoko Anders Kopp Skills Perido Norman Fees Jane Stör Alistar Fredrick Magee Ali Baba Linda Camilla Bimbo Persson Sallad (wtf?) Redigerad 27 juni, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Tobias Saft Telefon: 08-6533567 Torstenssonsg. 15 11456 STOCKHOLM Barbro Metall Telefon: 0431-431722 Hillarpsv. 6 A 26631 MUNKA-LJUNGBY Per Maskin Mobil: 073-3325412 (Gösta Palm Entreprenad AB) Knuten Muskel Mobil: 070-5660673 Box 357 53403 STORA LEVENE ROTFFLMFAOYSOABOMFG!!!!! Redigerad 27 juni, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Deng Ding Funny Hund Ali Al Turk Fan Wong Wai (låter som "Fan, wrong way") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Fan Wong Wai (låter som "Fan, wrong way") Med vilken dialekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Med vilken dialekt? Sounds like "Fan, wrong way" to me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Med vilken dialekt? Måste inte vara en dialekt för att likna något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Lars Nitare, min gamla NO-lärare. Sirrate Ramone Olivares Lene Jul Johan Stalin Joachim Ollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Måste inte vara en dialekt för att likna något annat. Nej, men inte fan blir Wong Wai, Wrong way. Vong Vaj blir det för mig. Redigerad 27 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts