ZcruweN Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Tyckte denna var lite rolig, kollade på länken i första posten Michael Bögh - Gjorde nyligen slut med Peter Slak som sen blev ihop med Adolf Stake Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jaha... Ann Ahl... = Anal.. eller? Precajsly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 dra åt helvete fjant. Aufstieg von Ihren Sitzen. Der Führer hatten gesprochen. SIIIIIIIIIIIIIIIIEG HEEEEEEEEEIL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Aufstieg von Ihren Sitzen. Der Führer hatten gesprochen. SIIIIIIIIIIIIIIIIEG HEEEEEEEEEIL. Nazistjävel... *Reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Aufstieg von Ihren Sitzen. Der Führer hatten gesprochen. SIIIIIIIIIIIIIIIIEG HEEEEEEEEEIL. Nu kommer den lilla perfektionisten inuti mig fram men.... var inte det där tyska grammatik fel? Hatten? WTF? Haben ska det väl vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Nazistjävel... *Reported* Vart var han nazistisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Vart var han nazistisk? Undrar faktist samma :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Vart var han nazistisk? Har för mig att nazisterna sa sig heil iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Har för mig att nazisterna sa sig heil iallafall... HAHAHAHHAHAH... Lol, det betyder "Var hälsad" och har inget med nazism att göra. Det är det tyska språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Nu kommer den lilla perfektionisten inuti mig fram men.... var inte det där tyska grammatik fel? Hatten? WTF? Haben ska det väl vara? Mina tyskabetyg är inte någonting att skryta över. Nåväl. En människa av rätt art har aldrig fel (eller hur, KalleR?), så ficken sie bitte. Redigerad 26 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Har för mig att nazisterna sa sig heil iallafall... Ehum ja det gjorde dom men det är inte Nazistiskt i sig. Sieg Heil betyder bara Seger Hälsning (om jag inte har missförstått det hela) Hade han däremot sagt "Alle Schwarzkopf tut SIEG HEIL" Så hade det blivit lite mer rasistiskt/nazistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ehum ja det gjorde dom men det är inte Nazistiskt i sig. Sieg Heil betyder bara Seger Hälsning (om jag inte har missförstått det hela) Hade han däremot sagt "Alle Schwarzkopf tut SIEG HEIL" Så hade det blivit lite mer rasistiskt/nazistiskt. Nej men ställ du dig mitt på stan och skrik sieg heil så tror jag dom flesta tror att man är nazist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Nej men ställ du dig mitt på stan och skrik sieg heil så tror jag dom flesta tror att man är nazist. Och? Det är för att Svenskar är så förbannat oallmänbildade och tar saker förgivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Sieg Heil tror jag betyder "Länge Leve". Rabarbern ( ) syftade nog på att Corleones utalande skulle vara "nazistiskt" på något vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Sieg Heil tror jag betyder "Länge Leve". Rabarbern ( ) syftade nog på att Corleones utalande skulle vara "nazistiskt" på något vis. Jag har hört att bara Heil betyder Länge leve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Tycker Nikolajj Suursööt låter fint men det finns dock inte med på hitta.se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Så om jag skulle ställa mig och skrika SIEG HEIL mitt på gatan hade ni inte reagerat det minsta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Så om jag skulle ställa mig och skrika SIEG HEIL mitt på gatan hade ni inte reagerat det minsta? Ja, det skulle de. Men de är inte på ett sådant humör för att erkänna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Sieg heil betyder väl "Säg leve"? Sen sa alla: Heil Hitler "Leve Hitler". Eller är jag helt fel ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Johan Sundström. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts