Weener Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Det står att jag inte har någon txd.img fil och det hart jag inte så kn ingen göra en länk eller maila mig den?? Min email ärhi@jas.pp.se hjälp mig fort !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Jag tror ingen vill maila den för den är väldigt stor, 70-100mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Men i en gammal topic så gav du typ en sån fil till R2D2 när han hadde installerat en bil( fast det kanske inte är samma sak) Men hultan hur skall jag göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Har du MSN Messenger eller ICQ så kan man skicka den igenom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 (redigerad) Hoggert: det lättaste är väl att instalera om spelet Redigerad 2 februari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Finns den där då?? gtaplayer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Finns den där då?? gtaplayer?? Det ska den om den var där från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts