Weener Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Okej, det är såhär. Min kompis är hemma hos mig med sin dator nu. Vi vill spela med varandra på samma servers online mot annat folk. Detta funkar utmärkt på tex Battlefield 1942, men när vi ska spela Counter Strike : Source och SA-MP så kommer vi inte in om i vi är i samma server. Tex om jag är inne på en server, så kommer in min kompis in på den och tvärt om. Hur kan man lösa detta problemet? Tacksam för svar snarast! Redigerad 26 juni, 2006 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Problemet är att ni har samma IP = Går inte att joina.. Funkar på vissa spel, andra inte.. Redigerad 26 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Är ni inne på samma steam account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 CS:S funkar med samma ip med på servrar får man en blackscreen så man inte ska kunna fuska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Problemet är att ni har samma IP = Går inte att joina.. Funkar på vissa spel, andra inte.. Kan man inte på nått sätt ändra hans ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kan man inte på nått sätt ändra hans ip? Ni kan ändra från dynamisk till statisk via Internet Protocol i Anslutning till lokalt nätverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 CS:S funkar med samma ip med på servrar får man en blackscreen så man inte ska kunna fuska.. Därför kör man skype när man sitter hemma hos sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts