Daniel Vercetti Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Hej nu blir jag lite fundersam, jag beställde mitt GTA LCS på www.webhallen.com och det står "Skickad: 2006-06-23" jag kom hem idag, kollade min mail kollade posten ingen "kom och hämta på ica" brev eller nåt sånt medans alla andra på forum osv har fått deras spel? är det något fel med just min beställning eller är det någon annan som inte fått erat spel om ni beställt från webhallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Brevet är för stort för att levereras rakt ner i din brevlåda, därför måste du hämta det på ICA. Så aär det för mig också när jag beställer stora paket. Inga fel med det. Är det inte så hos alla? Eller det beror på var man bor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Brevet är för stort för att levereras rakt ner i din brevlåda, därför måste du hämta det på ICA. Så aär det för mig också när jag beställer stora paket. Inga fel med det. Är det inte så hos alla? Eller det beror på var man bor? ingen "kom och hämta på ica" brev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Precis, jag brukar få dom till ica eftersom det är närmaste butiken men jag har inte fått ett litet "kort" där det står " du kan komma och hämta din beställning nu" eller något sånt =/ fast jag bör väl inte oroa mig får det förhoppningsvis imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Fel fel och åter fel.... till att börja med så får man välja sätt att betala spelet på (om det är en respektabel spelsida) antingen så kan du köpa via postförskott då spelet skikkas till närmaste post. eller via faktura då spelet dimber ner i brevlådan som ett litet vykort och du har ett antal dagar att betala på dig (ca 15 dagar) eller så kan man betala på kreditkort.. men det gör nog ingen här. och brevet är inte för stort att skikkas till brevlådan som sagt, inte för att skryta men jag fick mitt gta:lcs kl 11:20 på torsdags morgon-dagen det släpptes hare nice! OBS jag köpte mitt på www.spelbutiken.se där får du spelet dagen efter du beställt om du beställer innan 16:00 och alltid på realesen om du bokar...!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Fel fel och åter fel.... till att börja med så får man välja sätt att betala spelet på (om det är en respektabel spelsida) antingen så kan du köpa via postförskott då spelet skikkas till närmaste post. eller via faktura då spelet dimber ner i brevlådan som ett litet vykort och du har ett antal dagar att betala på dig (ca 15 dagar) eller så kan man betala på kreditkort.. men det gör nog ingen här. och brevet är inte för stort att skikkas till brevlådan som sagt, inte för att skryta men jag fick mitt gta:lcs kl 11:20 på torsdags morgon-dagen det släpptes hare nice! OBS jag köpte mitt på www.spelbutiken.se där får du spelet dagen efter du beställt om du beställer innan 16:00 och alltid på realesen om du bokar...!!!!!!!!! Även om det är en röd dag som nu midsommar (23:e) är? Kanske ska börja köpa spelen där om inte prisskillnaden är allt för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Även om det är en röd dag som nu midsommar (23:e) är? Kanske ska börja köpa spelen där om inte prisskillnaden är allt för mycket. OOOHH HERREGUUUD MIDSOMMAR ÄR INGEN RÖD DAG FÖR DET FÖRSTA OCH DEN 22 ÄR EN TORSDAG DÅ DET SLÄPPTES INTE PÅ FREDAN!! MIDSOMMARDAGEN ÄR RÖD!!! efterbliven eller Redigerad 26 juni, 2006 av The Balla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Det stog att det släpptes 23:e på webhallen så nej jag är inte efterbliven och jo midsommar är visst en röd dag:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jaha ... men vafan. Konstig gramatik. gah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 För f*n... har inte fått mitt spel idag heller, det står att webhallen har gta lcs på lager oxå.. någon annan som bokat på webhallen och inte fått det än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Det stog att det släpptes 23:e på webhallen så nej jag är inte efterbliven och jo midsommar är visst en röd dag:) Spelet släpptes 23:e, på vissa ställen 22:a. Midsommarafton är inte röd (23:e), utan midsommardagen därimot är röd (24:e) För f*n... har inte fått mitt spel idag heller, det står att webhallen har gta lcs på lager oxå.. någon annan som bokat på webhallen och inte fått det än ? Jag vet vad felet är, Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Förlåt för mitt utbrott daniel vercetti .. men ja va ska ja säga? webhallen verkar inte vara nåt att lita på iaf:P www.spelbutiken.se;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag vet en hel del fall där Webhallen inte hållt vad det lovat med leveranser. CDON is the shit, åtminstone för dom med CSN-kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Lungt the balla tog det inte så allvarligt endå haah , jo men webhallen har alltid förut varigt tidiga med leveranser sissodär 2 dagar innan release men tydligen inte den här gången, har jag det inte imorgon avbeställer jag och köper från game eller något. jo ska börja med spelbutiken eller cdon isället och det var min pappa som sa att midsommar var röd så jag skyller på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Lungt the balla tog det inte så allvarligt endå haah , jo men webhallen har alltid förut varigt tidiga med leveranser sissodär 2 dagar innan release men tydligen inte den här gången, har jag det inte imorgon avbeställer jag och köper från game eller något. jo ska börja med spelbutiken eller cdon isället och det var min pappa som sa att midsommar var röd så jag skyller på honom haha fan lider med dig asså... det stod på spelbutiken att realesen var på onsdag...den 21 så ja höll på att kräkas när jag inte fick det (av besvikelse) men då drog ja ner o kollade EB o det var en dag försenat till (22) höhö men fan du har ju fått vänta i minst 5 dagar nu:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Aa somsagt (tror jag sagt det xD) får jag det inte imorgon avbeställer jag drar till game köper det och ser glad ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts