The Dude Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Lite offtopic? Vad-var-det-jag-sa? Men jo låtom oss diskutera bomben i Tensta. Hur gammal var mannen? Var marken där han låg gjord av asfalt eller oljegrus? Hur många bultar finns det i Ölandsbron? Se Cortez, jag gör mig rolig på din bekostnad. (Måttligt rolig, värt att tilläggas) Redigerad 27 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Uhm? Vilket jävla Sverige bor du i egentligen? Jag bor i alla fall i b.la. "jag-får-inget-jobb-för-mitt-efternamn-är-muslimskt"-Sverige iallafall, Ja, och jag bor i "Skit-samma-om-man-jobbar-eller-sitter-på-häcken"-Sverige. Att man är arbetslös är ursäkt till rån i t ex USA, där regeringen skiter i om du svälter ihjäl på gatorna, men inte i Sverige, där man får mat på bordet oavsett hur man gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Ja, och jag bor i "Skit-samma-om-man-jobbar-eller-sitter-på-häcken"-Sverige. Att man är arbetslös är ursäkt till rån i t ex USA, där regeringen skiter i om du svälter ihjäl på gatorna, men inte i Sverige, där man får mat på bordet oavsett hur man gör! Det ena Sverige utesluter inte det andra och jag förstår inte varför ditt exempel är relevant i frågan. Ingen kan neka till att det finns bidragsfuskare och ingen kan neka till att invandrare diskrimineras på arbetsmarknaden. Redigerad 27 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Det ena Sverige utesluter inte det andra och jag förstår inte varför ditt exempel är relevant i frågan. Ingen kan neka till att det finns bidragsfuskare och ingen kan neka till att invandrare diskrimineras på arbetsmarknaden. Jo, men i sverige är diskriminering på arbetsmarknaden INTE ett dugligt skäl till att stjäla, för man får cash ändå. Jag talade inte om bidragsfusk heller, utan om att man faktiskt får bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Eller har jag fel men sånna polisbussar finns i alla städer. Jag trodde att det var det som kallades piketpolis. --- Jag utnämner Darkjak till forumets största skitsnackare (in my opinion, givetivs). Grattis. Edit: Med det inte sagt att T-ReeX verkar det minsta vettig. Njaa... Det är skillnad på buss och buss. Piketbuss kallas de bussar som Piketen ("SWAT") använder. Det finns även andra bussar som ser i princip likadana ut Men vissa är från tunnelbanepolisen (Stockholm) eller så kommer de från någon trafikenhet. Skillnaden är att på Piketens/SWAT's bussar så står det "PIKETEN" på framdörren. Och bilmärket som Piketen i Sverige använder är Chevrolet Van 3500. Inte säker till 100% men jag tror man kan skilja en Piketbuss från de andra om man kollar på bilens anropsnummer. Med dessa nummer kan man identifiera var bilen kommer från. (Distrikt/län eller så.) Men som jag sa: jag är inte helt 100, jag vet bara att man kan identifiera om bilen är befälsbil, utryckningsbil, trafikenhet, etc. och från vilket distrikt den kommer (t.ex Söder- eller Västerort). Edit: Om ni ser noga kan ni se texten "PIKETEN" på bilden: http://u2900.shellkonto.se/larm/2004/20040...rnab/image3.php Edit2: Jo! Man kan skilja Piketens fordon från andra. I alla fall i Stockholms Län börjar Piketbussarnas nummer med "91". T.ex: 8 9170. Den bilen är från ett närpolisområde i Stockholm, om jag förstått det rätt. Men "91" är i alla fall "Piketenhet". Redigerad 28 juni, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 *En massa dynga* Har du någon aning om vad du själv snackar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Har du någon aning om vad du själv snackar om? Klart han har. Är du också en sån som tror att det är rätt att råna bara för att några svenskar är dryga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Klart han har. Är du också en sån som tror att det är rätt att råna bara för att några svenskar är dryga? Får jag inga alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Gtasajten jävla rasist forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Gtasajten jävla rasist forum. Heheheheheheheh. Ja, vad säger man. Åsikter är inte alltid rasism. Redigerad 28 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Gtasajten jävla rasist forum. Och det basserar du på? Om du basserar det på att vissa anklagade muslimer för dådet, kan jag förstå dig. Om du säger det på grund av det här snacket om att diskriminering på arbetsmarknaden rättfärdigar stöld, rån och våld kan du fan ta och slänga dig i backen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Och det basserar du på? Om du basserar det på att vissa anklagade muslimer för dådet, kan jag förstå dig. Om du säger det på grund av det här snacket om att diskriminering på arbetsmarknaden rättfärdigar stöld, rån och våld kan du fan ta och slänga dig i backen! Baserar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Baserar* Bullet goes svenskalärare! --- Var ligger det här Tensta? I Stockholm eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Bullet goes svenskalärare! --- Var ligger det här Tensta? I Stockholm eller? Ja! Tensta ligger i Stockholm. Det är i Västerort. Länk: http://sv.wikipedia.org/wiki/Tensta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Klart dom är. Så sant så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts