SlewME Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Va e de här nästan hela fucking SVERIGE ! hatar muslimer . Specielt dom som e "svennar" , Asså fortsätt snakka skit om invandrare . vet ni vf ni blir rånade av oss hela tiden , de för ni snakkar bara skit , 90% iallafall av alla svenska ungdomar !!!! Så jag ber alla Hitlers-Fan o vara tysta ! Kan någon översätta, snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Och dibel var ju väldigt seriös han också. Han menade att frenzy inte va seriös. Idiot. Men detta är ingen tråd där man ska vara oseriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Kan någon översätta, snälla? Sverige hatar Muslimer. Svenskar pratat skitsnack om Invandrare, detta ger ett resultat på att invandrare rånar. Alla som gillar Hitler bör hålla tyst. Redigerad 27 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Sverige hatar Muslimer. Svenskar pratat skitsnack om Invandrare, detta ger ett resultat på att invandrare rånar. Alla som gillar Hitler bör hålla tyst. Ah, så gör jag en översättning på översättningen. Sverige är ett land med för mycket främlingsfientliget hat. Svenskar snackar allt för ofta skit om invandrare, vilket resulterar i att invandrare tvingas göra brott. Ni som gillar hitler kan skicka ett mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Va e de här nästan hela fucking SVERIGE ! hatar muslimer . Specielt dom som e "svennar" , Asså fortsätt snakka skit om invandrare . vet ni vf ni blir rånade av oss hela tiden , de för ni snakkar bara skit , 90% iallafall av alla svenska ungdomar !!!! Så jag ber alla Hitlers-Fan o vara tysta ! Nä vi snackar skit om er för att ni bara rånar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kan någon översätta, snälla? Va e det här? nästan hela knullande SVERIGE ! hatar muslimer . Specielt dom som e "oskulder" , Asså fortsätt snacka skit om invandrare . vet ni varför ni blir rånade av oss hela tiden , de för ni snackar bara skit , 90% iallafall av alla svenska ungdomar !!!! Så jag ber alla nazister o vara tysta. HAHAHAAHHAHAAHA. han erkänner att han rånar svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vadå piketen? Inte direkt så vi har en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vadå piketen? Inte direkt så vi har en Vi har många piketbussar och piketpoliser i Sverige. Däremot har vi typ bara två insatsstyrkor, behövs ej fler här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Vi har många piketbussar och piketpoliser i Sverige. Däremot har vi typ bara två insatsstyrkor, behövs ej fler här. Piketen finns i Sveriges tre storstäder; Malmö, Göteborg och Stockholm. Dock så finns det lokala insatsstyrkor för de flesta av länen där inga Piketstyrkor finns. Som här i Västerbotten har vi "Förstärkningsgruppen". Nationella Insatsstyrkan (NI) är stationerad i Stockholm, men är tillgänglig för ingripanden i hela Sverige. Redigerad 27 juni, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Piketen finns i Sveriges tre storstäder; Malmö, Göteborg och Stockholm. Dock så finns det lokala insatsstyrkor för de flesta av länen där inga Piketstyrkor finns. Som här i Västerbotten har vi "Förstärkningsgruppen". Nationella Insatsstyrkan (NI) är stationerad i Stockholm, men är tillgänglig för ingripanden i hela Sverige. Ska anteckna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Piketen finns i Sveriges tre storstäder; Malmö, Göteborg och Stockholm. Dock så finns det lokala insatsstyrkor för de flesta av länen där inga Piketstyrkor finns. Som här i Västerbotten har vi "Förstärkningsgruppen". Nationella Insatsstyrkan (NI) är stationerad i Stockholm, men är tillgänglig för ingripanden i hela Sverige. Tack... nu gick min penna sönder. --- Nej men hur ser egentligen en pikébuss ut? Är det massa poliser i pikétröjor eller? Om ni inte fattade så skojade jag. Fast jag är inte helt säker på hur en pikébuss ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Tack... nu gick min penna sönder. --- Nej men hur ser egentligen en pikébuss ut? Är det massa poliser i pikétröjor eller? Om ni inte fattade så skojade jag. Fast jag är inte helt säker på hur en pikébuss ser ut. Sådär i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) ]http://sportbilen.se/bilder/bilder/vwshuttlepolis468ru.jpg Sådär i Sverige. Då finns det ju sånna i Helsingborg också jue! Då har ju officier Hernandez fel! Redigerad 27 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Va e de här nästan hela fucking SVERIGE ! hatar muslimer . Specielt dom som e "svennar" , Asså fortsätt snakka skit om invandrare . vet ni vf ni blir rånade av oss hela tiden , de för ni snakkar bara skit , 90% iallafall av alla svenska ungdomar !!!! Så jag ber alla Hitlers-Fan o vara tysta ! Men håll käften! Att bli mobbad är inge orsak att stjäla av folk. Och det här snacket om att sverige är ett rasisitiskt land... BULLSHITE! Man får inte säga ett ont ord om en muslim, för då blir man omedelbart utpekad som rasist. Jag snackade en gång om att jag anser att Sverige inte bör skicka bistånd till Kuba eller nån annan diktatur, och blev fan kallad för Hitlerjugend! Om du hade kommit till Iran eller nåt sånt skit, tror du att du hade fått det lika bra som muslimerna får det i Sverige? Grannarna skulle fan kasta in sten och brandbomber i ditt hus varje dag, och du kan glömma att få sätta upp en midsommarstång utan att polisen tar dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Då finns det ju sånna i Helsingborg också jue! Då har ju officier Hernandez fel! Eller har jag fel men sånna polisbussar finns i alla städer. Jag trodde att det var det som kallades piketpolis. --- Jag utnämner Darkjak till forumets största skitsnackare (in my opinion, givetivs). Grattis. Edit: Med det inte sagt att T-ReeX verkar det minsta vettig. Redigerad 27 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Eller har jag fel men sånna polisbussar finns i alla städer. Jag trodde att det var det som kallades piketpolis. Du har säkert rätt. Har också för mitt att det är de där som kallas pikétbussar. Redigerad 27 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Eller har jag fel men sånna polisbussar finns i alla städer. Jag trodde att det var det som kallades piketpolis. --- Jag utnämner Darkjak till forumets största skitsnackare (in my opinion, givetivs). Grattis. Edit: Med det inte sagt att T-ReeX verkar det minsta vettig. Det där är piketbussar, de nya ser ut såhär: Stegpiketen, något "farligare" än vanlig piket. http://www.polisman.com/gfx/foto/8_9780.jpg Redigerad 27 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Det där är piketbussar, de nya ser ut såhär: Stegpiketen, något "farligare" än vanlig piket. http://www.polisman.com/gfx/foto/8_9780.jpg Och det är dom som bara finns i storstäderna eller? Och vad är det som gör piketbussarna farliga? Redigerad 27 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Lite offtopic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Men håll käften! Att bli mobbad är inge orsak att stjäla av folk. Och det här snacket om att sverige är ett rasisitiskt land... BULLSHITE! Man får inte säga ett ont ord om en muslim, för då blir man omedelbart utpekad som rasist. Jag snackade en gång om att jag anser att Sverige inte bör skicka bistånd till Kuba eller nån annan diktatur, och blev fan kallad för Hitlerjugend! Om du hade kommit till Iran eller nåt sånt skit, tror du att du hade fått det lika bra som muslimerna får det i Sverige? Grannarna skulle fan kasta in sten och brandbomber i ditt hus varje dag, och du kan glömma att få sätta upp en midsommarstång utan att polisen tar dig! Uhm? Vilket jävla Sverige bor du i egentligen? Jag bor i alla fall i b.la. "jag-får-inget-jobb-för-mitt-efternamn-är-muslimskt"-Sverige iallafall, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts