Jacker Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Men snälla? Var står det att muslimer ligger bakom incidenten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Är du kommunist, eller vad är det frågan om, va? Terrorister = Muslimer. Enkelt. Muslimer + Sverige = Problem. Enkelt. Vi borde inte ta in sånt där avskum. Undantag om vi enbart låter dem bo i ruttna Skåne. Skåne = Skit. Muslimer = Skit. De passar ihop helt enkelt, Skåne och terroristpacket. Heil Hitler. Vad i helvete? .. Du är ju fan helt sjuk i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Är du kommunist, eller vad är det frågan om, va? Terrorister = Muslimer. Enkelt. Muslimer + Sverige = Problem. Enkelt. Vi borde inte ta in sånt där avskum. Undantag om vi enbart låter dem bo i ruttna Skåne. Skåne = Skit. Muslimer = Skit. De passar ihop helt enkelt, Skåne och terroristpacket. Heil Hitler. FUCK YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Haan vaa såå seeriiöös meed deet däär iinlääggeet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Klart dom är. Knappast! Det finns väl muslimer som kan vara okej också?? Hur skulle du känna om du kom som kristen till ett ställe där alla är muslimer, och du blir bemött på samma sätt som du just nu bemöter islam? Fundera på det före du uttrycker dig hatiskt mot någon som du aldrig sett förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Men ironi vad fan, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Skämta inte om sånt snälla. Jag tycker inte om när mina forumitkompisar skämtar om sådana saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Fy fan... Det är dagar som den här jag önskar att vi hade exil som straff i Sverige... Eller åtminstånde sämre mat i fängelsena! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Men ironi vad fan, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Corleone... vet att du antagligen inte är seriös men om du är det bör du brinna i helvetet's eldar. Och då syftar jag inte på skånegrejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Fy fan... Det är dagar som den här jag önskar att vi hade exil som straff i Sverige... Eller åtminstånde sämre mat i fängelsena! Quoten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Quoten! Han har det inte lätt på kåken, jävlas inte med honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Klart dom är. Du är en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Det var ju någon "svensk" i något annat land som är misstänkt för olaga innehav av bomber och vapen. Asså varför ska sverige ta hand om det. BLir så jävla arg. Och han som gjorde det här, var han svensk ? bara en fråga. Han kommer säkert få en dags böter av lama sverige och sedan få gå ut igen. Om dem gör sånt skicka hem dem för fan, vad ska dem då ha här att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Mannen med bomben var kidnappad, och kidnapparna satte bombbältet på han. Om han skulle gå 25 meter åt något håll skulle den detoneras tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Du är en idiot. Även han var väldigt seroös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Även han var väldigt seroös. Mm, det var därför jag skrev att han e en idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Va e de här nästan hela fucking SVERIGE ! hatar muslimer . Specielt dom som e "svennar" , Asså fortsätt snakka skit om invandrare . vet ni vf ni blir rånade av oss hela tiden , de för ni snakkar bara skit , 90% iallafall av alla svenska ungdomar !!!! Så jag ber alla Hitlers-Fan o vara tysta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Va e de här nästan hela fucking SVERIGE ! hatar muslimer . Specielt dom som e "svennar" , Asså fortsätt snakka skit om invandrare . vet ni vf ni blir rånade av oss hela tiden , de för ni snakkar bara skit , 90% iallafall av alla svenska ungdomar !!!! Så jag ber alla Hitlers-Fan o vara tysta ! Ööööhhh .... frågetecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Mm, det var därför jag skrev att han e en idiot. Och dibel var ju väldigt seriös han också. Han menade att frenzy inte va seriös. Idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts