Officer Hernandez Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ja, som sagt: Igår (25/6 - 06) så befann sig en man i Tensta som sa sig ha en bomb i bältet. Piketen och Nationella Insattstyrkan kallades till platsen. Personen i fråga påstod sig ha varit kidnappad i tre dygn och sedan släppts - med en bomb i bältet, som han inte vågade ta av sig. De sa de skulle detonera den om han rörde sig. Efter sex timmar lyckades polisen avlägsna bomben från mannen. Länkar till Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/ http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,847246,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,847728,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,847419,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,847484,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,847549,00.html Är det verkligen såhär Sverige ska se ut idag? Det är ju rent skrämmande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Sverige har de senaste åren blivit mer konstigare än ett annat land här i europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Jag läste det på nyheterna, varför ska vi ha en tråd på GTAsajten om det? Redigerad 26 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ett ämne för Klagomuren ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag läste det på nyheterna, varför ska vi ha en tråd på GTAsajten om det? Vilken vis fråga. Varför ska vi ha trådar överhuvudtaget? Därför det är det forum går ut på. Att diskutera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Väldigt jättesupermegadunderläskigt det där. Terrorister. Tvi vale. Vi får lita på att Gud och Bush sätter stopp för skiten - alltså terroristerna - alltså muslimerna. Muslimer, ja; dessa syndare till att tro på fel Gud. Att de inte kan vara tacksamma för allt det fina vi ger dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Väldigt jättesupermegadunderläskigt det där. Terrorister. Tvi vale. Vi får lita på att Gud och Bush sätter stopp för skiten - alltså terroristerna - alltså muslimerna. Muslimer, ja; dessa syndare till att tro på fel Gud. Att de inte kan vara tacksamma för allt det fina vi ger dem. Där sa du nog ett sant ord... Många av dem som kommer hit ställer tyvärr till med mycket oreda. Har fått veta från PHS i Umeå att ca 39% av alla fångar i svenska fängelser är folk med invandrarbakgrund - i synnerhet muslimer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Väldigt jättesupermegadunderläskigt det där. Terrorister. Tvi vale. Vi får lita på att Gud och Bush sätter stopp för skiten - alltså terroristerna - alltså muslimerna. Muslimer, ja; dessa syndare till att tro på fel Gud. Att de inte kan vara tacksamma för allt det fina vi ger dem. Vart skrev dom att det va muslimer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Vilken vis fråga. Varför ska vi ha trådar överhuvudtaget? Därför det är det forum går ut på. Att diskutera. Ja precis, jag håller just nu på att skapa trådarna: Talibaner släppte svenskanställd Bostadsförmedlare åtalas för mutbrott Fingrar och tår amputeras efter läkemedelstest Fyra döda i explosion i turkisk semesterort Flygplansliftare gripen på Landvetter Israel störtar Hamas om soldat dödas Ungdomar blir lättare spelberoende än vuxna och Självmordsbomb mot konvoj i Afghanistan Skämt åsido... Jag menade att detta var en nyhet som vilken som helst och givetvis väldigt jobbigt för den inblandade men eftersom trådskaparen bara verkade vilja berätta för oss att detta hade hänt så kunde vi lika gärna läst det i tidningen. "Är det verkligen såhär Sverige ska se ut idag" Retorisk fråga som inte skapar någon intressant diskussion och därför tyckte jag tråden var onödig. FATTARU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 ..och vars fan ligger Tensta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 "Är det verkligen såhär Sverige ska se ut idag" Retorisk fråga som inte skapar någon intressant diskussion och därför tyckte jag tråden var onödig. FATTARU? Den skapar en diskussion även om den kanske inte är intressant för dig. Men egotrippade människor tror väl att allt som de inte finner intressant gör ingen annan heller. Riktigt intelligent sätt att tänka på. "FATTARU?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Den skapar en diskussion även om den kanske inte är intressant för dig. Men egotrippade människor tror väl att allt som de inte finner intressant gör ingen annan heller. Riktigt intelligent sätt att tänka på. "FATTARU?" Du kallar mig indirekt egotrippad och ointelligent och angriper mig rent ut sagt för att jag ifrågasätter trådens relevans. Är du ute efter bråk eller vad är problemet? Det återstå att se om någon finner det intressant att diskutera bombmannen i Tensta och i så fall har jag inga problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Vart skrev dom att det va muslimer? Är du kommunist, eller vad är det frågan om, va? Terrorister = Muslimer. Enkelt. Muslimer + Sverige = Problem. Enkelt. Vi borde inte ta in sånt där avskum. Undantag om vi enbart låter dem bo i ruttna Skåne. Skåne = Skit. Muslimer = Skit. De passar ihop helt enkelt, Skåne och terroristpacket. Heil Hitler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 ..och vars fan ligger Tensta? Tensta ligger i Stockholm, är du oallmänbildad överallt eller? En utav Stockholms mest invandrartäta förorter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Är du kommunist, eller vad är det frågan om, va? Terrorister = Muslimer. Enkelt. Muslimer + Sverige = Problem. Enkelt. Vi borde inte ta in sånt där avskum. Undantag om vi enbart låter dem bo i ruttna Skåne. Skåne = Skit. Muslimer = Skit. De passar ihop helt enkelt, Skåne och terroristpacket. Heil Hitler. >> Rabarben: Flippa inte nu! Ta en titt och tänk igenom ifall han är seriös eller inte. Men håller med Dude, behöver inte skapa trådar för dessa hemskheter, händer dagligen. Dock intressant artikel. Redigerad 26 juni, 2006 av Roller_Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Är du kommunist, eller vad är det frågan om, va? Terrorister = Muslimer. Enkelt. Muslimer + Sverige = Problem. Enkelt. Vi borde inte ta in sånt där avskum. Undantag om vi enbart låter dem bo i ruttna Skåne. Skåne = Skit. Muslimer = Skit. De passar ihop helt enkelt, Skåne och terroristpacket. Heil Hitler. Jag börjar digga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag börjar digga dig. Jag har precis börjat digga chokladglass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Är du kommunist, eller vad är det frågan om, va? Terrorister = Muslimer. Enkelt. Muslimer + Sverige = Problem. Enkelt. Vi borde inte ta in sånt där avskum. Undantag om vi enbart låter dem bo i ruttna Skåne. Skåne = Skit. Muslimer = Skit. De passar ihop helt enkelt, Skåne och terroristpacket. Heil Hitler. Nu överdriver du en aning. Alla terrorister är väl inte muslimer. Är inte dom IRA eller vad dom heter på NordIrland också terrorister.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Alla terrorister är väl inte muslimer. Klart dom är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Vad i helvete säger ni? Är ni totalt puckade eller wtf då? Alla muslimer terrorister? Där har vi ett bevis på att ni inte vet ett skvatt om islam. Och vem har ens sagt att det var muslimer bakom det här dådet? Redigerad 26 juni, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts