Rammstein Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Hej!! Jag ska försöka ta bort GTA SA å ominstalera det, men det funkar inte för att Ctor.dll i C:\Program\DELADE~1\INSTAL~1\PROFFES~1\RunTime\10\50\Intel32\ har försvunit från hårddisken. Är det någon som har en sådan fil eller som skulle kunna hjälpa mig på något vis, var vänlig svara. Deet är Windows XP Home Edit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Pluffo.ctor.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag vill bara säga att den här sidan är väldigt bra om man behöver .dll-filer. Bra att känna till det så slipper man posta sådana här trådar. Dessutom sparar det oss alla tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts