The Balla Skrivet 28 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Är på tredje ön nu. Men, jag var hos 8-ball och skulle få några saker, han skulle ringa när han var klar, så jag började jobba åt kinesen på andra ön, men nu får jag inge fler uppdrag! När ringer 8-ball? Han ringde typ efter 15 min för mig tror ja:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 (redigerad) Han ringde typ efter 15 min för mig tror ja:P Hmm, okej! får väl bara gå runt då? Edit, nu ringde han! Redigerad 29 augusti, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Jag är på uppdraget Cash In Kazuki's Chips. Har försökt typ 5 gånger hitills o varje gång så dör jag precis i slutat. =/. SPOILER!!!!---> Uppdraget när man ska döda yakuza-bossen Redigerad 27 oktober, 2006 av Fargo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Jag gjorde klart alla uppdrag för "prästen" idag. Jag har haft det i lite över en vecka nu. Men på vardagar spelar jag inte varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Idag varvade jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
satans_93 Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 har klarat storyn och 80% funderar på att fixa resten det är ju så jävla jobbigt när det bara är massa små uppdrag kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Bah, det är ju sånt som gör GTA långlivat även efter storyns slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Hur många procent har man då man klarat endast storyuppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Hur många procent har man då man klarat endast storyuppdragen? Kan inte kolla just nu, men svaret finns här. Det där är 100% minus story, minus allt som är kvar. Jag tror att storyn utgör ca 45%, men jag vet inte riktigt i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Kan inte kolla just nu, men svaret finns här. Det där är 100% minus story, minus allt som är kvar. Jag tror att storyn utgör ca 45%, men jag vet inte riktigt i huvudet. Då har jag inte mycket kvar. Har 40% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 12 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2007 Fan, att se den här tråden igen återuppväcker små känslor för lcs, sååå ja ska nog ta o lira ut de igen:) AAAhhhhhhhhhh GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts