fido vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Okej, själv har ja gjort alla uppdrag i stounton island förutom dom hos pastorn. som jag precis ska börja med OH! just ja gjorde just alla 10 banor på crossbanan i portland så ja fick "manschez" haha ser ungefär ut som en 250... hehehe den e fett härlig (ingen skilldnad) men fixa den! :) Har för mig att manchez är bättre på gupp än sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Har för mig att manchez är bättre på gupp än sanchez Det har du nog rätt i den e ju lite lägre te x. men ingen direkt märkvärdig skilldnad även om ja tycker accet e bättre:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Finns det några sådana här 100% listor och kartor över diverse samlings-grejer? Vet inte riktigt... men kanske på www.ign.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Asså jag håller på att bryta ihop så sugen jag är på att spela det ni har sk*t kul och får nya crossar och saker medans jag sitter här med battlefield2 nere i hörnet -.- guuud så sugen jag är på gta lcs just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vet inte riktigt... men kanske på www.ign.com Verkade som man var tvungen att registrera sig för en kostnad för att få ta del av materialet där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Så dåligt:P lite off-topic, kommer ihåg dig azore från förr förra året när vi diskuterade bigfoot och vidskepligheter i san andreas, satt uppe sent och diskuterade hur man gjorde coola bilar i wheel arch angels:) back in the days. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Det var tider det. San Andreas hade aldrig blivit San Andreas utan alla myter om Bigfoot och annat, dessvärre är den tiden förbi vilket är väldigt synd. Får väl hoppas det blir likadant med nästa stora GTA! För att inte lämna detta inlägg helt i offtopic så kan jag berätta att jag nu är uppe i 14%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Hehe jo lär komma en hel del till ps3 versionen undra bara vad det kommer vara för saker folk ska sprida rykten om ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Kollade just hur mycket ja har klarat av spelet har klarat ut 45% av de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Fan daniel vercetti fick du det inte idag heller! shiet.. stick o köp det fort som fan på game då hehe ja tror ja gjort ca äh fan vet inte procent men e iaf i mitten av stounton island ännu typ har just vart på coop o köpt dasspapper på extra pris whahaha men nu ska ja "gejma" lite:D WOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Kom nyss till stauton Förresten jag kolla hamnen och där fanns bara refer å en polisbåt. Vart finns speedern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Kom nyss till stauton Förresten jag kolla hamnen och där fanns bara refer å en polisbåt. Vart finns speedern? Kolla andra bryggan det finns ju typ 2.. där finns den:D hehe ja kom just till shoreside vale(tredje ön) hehe:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Fan vad alla stressar igenom då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Fan vad alla stressar igenom då! Alltså lcs är otroligt snabbt och enkelt tycker jag.. iaf ijämförelse med tidigare spel:O men ändå aaaaaaaaahh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Alltså lcs är otroligt snabbt och enkelt tycker jag.. iaf ijämförelse med tidigare spel:O men ändå aaaaaaaaahh Jag har säkert spelet 10 timmar hittills och är inte klar med första ön. Enkelt är det verkligen om man jämför med tidigare spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Finns det några sådana här 100% listor och kartor över diverse samlings-grejer? Tror den har en 100% checklist, men se upp då den listar alla uppdragen också om du inte vill veta hur många uppdrag det finns. Kopiera och klistra in. http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/gr..._auto_lcs_i.txt Redigerad 28 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Har kommit till staunton island nu . Ska spela mer ikväll eller när min WoW server går ner. @Azore: Gjorde ett Håller med till 100%! dokument av gamefaqs 100% lista.gta.doc Redigerad 28 juni, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Vart är du cortez?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Tack för hjälpen, tror ni det kommer några flash-kartor senare med allt utmärkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Jaha nu kan ja berätta att jag har klarat ut storin nu e alla uppdrag klara för min del hehe synd att de var så kort å lätt hehe Redigerad 28 juni, 2006 av V-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts