The Balla Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Tjena fan ,, jo ja bara undrar vart ni är i lcs vilket uppdrag osv.. sj har jag typ just kommit till staunton island:P aaaahhh gta Obs: på ps2:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Tänkte fråga , eftersom ni har LCS. Kan man hoppa och hänga tag i saker om i san andreas? t.ex tak osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Tänkte fråga , eftersom ni har LCS. Kan man hoppa och hänga tag i saker om i san andreas? t.ex tak osv Nej, LCS andvänder sig av utav Vice City;s motor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jo jag kom på det för några minuter sen men tack endå ^^ btw sorry för off-topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag har kommit 30% in i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 17% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kom te 3:e tan inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Asså spelar ni mycke eller? 3:e stan?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Men hata nu vill jag också ha LCS Får tjata på brorsan om att han *HOST* köper *HOST* det åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Beställde ett ex igår och fick det idag, ska strax börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Har precis klarat det uppdraget hos Ma Cipriani när man ska döda 2 triad gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Har spelet en bit nu och har S och C kvar för tillfället, 5%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Asså spelar ni mycke eller? 3:e stan?!?!? hehe var ve abc data å köpte mitt den 22:a ist för den dan de ska släppas 23:e sammanlagt e det väl 10timmar ja spelat kanske lite mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kan man ducka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kan man ducka? Nej det kan man tyvärr inte:( .. men v-master asså jag är typ i mitten av andra stan.. och ja tycker personligen inte att man ska jäkta iväg uppdragen för då har du ju lixom klarat det på några dagar,,, dvs du tröttnar på spelet mycket snabbare än om man kör lite lugnt osv... lixom tare lugnt då håller ju spelet mycket längre. men åter igen aaaahhhh gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Själv försöker jag ta det väldigt lugnt, 7% på strax över 4 timmar hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Själv försöker jag ta det väldigt lugnt, 7% på strax över 4 timmar hittills. Så ska det se ut!! vikket uppdrag just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Så ska det se ut!! vikket uppdrag just nu? I skrivande stund är jag precis klar med race hos C, minns inte vad uppdraget heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 I skrivande stund är jag precis klar med race hos C, minns inte vad uppdraget heter. Okej, själv har ja gjort alla uppdrag i stounton island förutom dom hos pastorn. som jag precis ska börja med OH! just ja gjorde just alla 10 banor på crossbanan i portland så ja fick "manschez" haha ser ungefär ut som en 250... hehehe den e fett härlig (ingen skilldnad) men fixa den! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Finns det några sådana här 100% listor och kartor över diverse samlings-grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts