Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Fixade filmerna Kommer lägga upp dom 1 och 1 ftersom jag måste ladda upp dom Film 1 , vi hoppar från MT Chillad Del 1 http://video.tinypic.com/player.php?v=161jeit Del 2 http://video.tinypic.com/player.php?v=161m43o Film 2 , Vi hoppade från emerald isle (Högsta byggnade i Las venturas) http://video.tinypic.com/player.php?v=161km1f Tyvär så "stängs" fraps av , så det lägger av mitt i filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ja, den gör det om man inte har en registrerad fullversion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Tycker att ni här ska registrera er på http://www.gtat.org/. Ni kan ju kollar runt där, och här http://spieleschuppen.de/index.php/GTAT:Features Och om ni är sugna så kan ni registrera er till GTASajtens gäng här: http://gtat.dracoblue.net/index.php?action=gang&iid=273 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Det måste vi göra! En sak bara, vem ska vara gängledare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Det måste vi göra! En sak bara, vem ska vara gängledare? Det kan vi ta imorgon på servern, när flera är vakna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Det spelar ingen roll men jag har creatat gänget och kan sätta över Leader till den som alla tycker ska vara det. Oj glömde säga en sak. Man pingar mellan 60-90 beroende ISP. Men servern laggar inte det minsta! Servarna ligger på 1GBits lina enligt DracoBlue. Redigerad 29 juni, 2006 av F4lk3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Det spelar ingen roll men jag har creatat gänget och kan sätta över Leader till den som alla tycker ska vara det. Rookie låter så "dåligt" , jag är inte dålig.... är jag? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hehe nej nej. men när man accepterar så blir du automatiskt rookie från början sedan så trycker jag antagligen på "promote" eller "demote" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hehe nej nej. men när man accepterar så blir du automatiskt rookie från början sedan så trycker jag antagligen på "promote" eller "demote" märkte just det, o vad säger du, ska vi köra lite nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Om du har tänkt att lira på dessa serverna så är de tomma nu :S Men vi kan ju gå in och lära oss alla små funktioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Om du har tänkt att lira på dessa serverna så är de tomma nu :S Men vi kan ju gå in och lära oss alla små funktioner jag ska iallfall in o kolla lite, ses där inne om du komemr vad är vår "Gang tag" ? , Redigerad 29 juni, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) O juste ditt nick måste vara [GTAS]Tomten sedan när du har kommit in skriver du med T "/login DITTPW" Redigerad 29 juni, 2006 av F4lk3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 O juste ditt nick måste vara [GTAS]Tomten sedan när du har kommit in skriver du med T "/login DITTPW" ok, ses snart då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Någon som vill spela snart eller? Ser ut som Cubens server är online men ingen är där. :\ Edit: Har flyllt min user tracks mapp med Led Zeppelin, så nu kommer San Andreas att rocka ännu mer! Redigerad 29 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 jag ska iallfall in o kolla lite, ses där inne om du komemr vad är vår "Gang tag" ? , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 E det någon vaken som kan sätta igång server? Ice? Jojje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Deras IP verkar ju ändras hela tiden, speciellt Jojjess, så vi får väl vänta tilsl de ger oss de nya först. -_-Edit: GTAForums server är uppe, ska vi gå dit och spela tills de kommer? Redigerad 29 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Det ska det inte göra. dom behöver bara starta servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Kolla in den här: 83.149.98.25:7745 Den verkar bra. Ska testa. Edit: Äh, den var visst full. :\ Redigerad 29 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Jojje eller Icecube vakna och sätt igång en server! E det ingen som kan ringa och väcka dom eller nåt? Redigerad 29 juni, 2006 av FoxtrotLima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts