Jojje Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Ok alla, jag har uppdaterat med 4 nya limos, 2 nya taxibilar, en buss och ett korvstånd. Servern är uppe, så ni som vill får komma in. EDIT: 100 replies! Redigerad 28 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Letade på SAMP forumet och det verkar som man inte kan kicka ännu. Kanske i en kommande version... :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Sorri för att ni fick en timeout, internet har CP-at sig dom senaste dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Gillar du Taxi men hatar säkerhet? Då ska du åka med mitt nystartade Taxibolag, Deathcab. Skriv bara 555-Up-Yous i chatten (när jag är i spelet, naturligtvis) så kommer jag och hämtar upp dig. Fast pris på $200 per tur plus dricks, för turer utanför staden tillkommer en extraavgift på $300 för närliggande områden och $500 för turer till andra städer. Reklam annons: http://i.1asphost.com/JohnnyH87sspelsida/Deathcab%20reklam.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Lawl. Konkurrens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag antar att man får bälja mellan en dyr och säker tur eller en billig och riskabel tur. BTW, vad sägs om att starta en GTASajten klan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Letade på SAMP forumet och det verkar som man inte kan kicka ännu. Kanske i en kommande version... :| Jojje lyckades ju kicka sig själv ett antal gånger igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Kolalde inte igenom allt, men det fanns med i en tråd för "vad jag tycker ska vara med i en kommande release", typ, så jag antog att det inte gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 In på servern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 In på servern! Jojjes server har ju nytt IP igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Ska bara installera sen kommer jag in .. Det fungerar inte!! Jag har installerat men när jag ska klicka in på det kommer det massa felmeddelande.. HJÄLP!! :'( Redigerad 28 juni, 2006 av FoxtrotLima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Righto, servern är uppe igen. Kom in, alla! EDIT: Ska bara installera sen kommer jag in .. Det fungerar inte!! Jag har installerat men när jag ska klicka in på det kommer det massa felmeddelande.. HJÄLP!! :'( Håll in enter, så fungerar det. Redigerad 28 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Tack kommer snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hittar inte servern! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hittar inte servern! :'( Inte jag heller. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Fortsätt leta, Ice har hittat in iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hur chattar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Hur chattar man? Tryck T. Lägg upp IPn bara så kommer jag in. Är väl inte så svårt? Redigerad 28 juni, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Ja men sen skriver jag och trycker enter så händer inget.. texten försvinner bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 217.211.185.156:27015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts