JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Starta, jag vill också spela. Edit: Kommer ni eller? Redigerad 26 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Den är uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ja, men ingen är inne. Vad spelar det för roll om servern är uppe om den är tom på spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag kan inte se dig i server-loggen... Konstigt. Jaja, jag joinar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Verkar inte som jag kommer in på servern... :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Har du patchat GTA: SA? Om du har det, går det inte att köra SA-MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Jag kan gå in på Official servrar, men hur gör jag för att joina din? Jag kan inte gå in på en server genom webbläsaren. Kunde det på VC:MP men inte med denna tydligen. Struntsamma, tror det löser sig nu. Den connectar bara, du har inte brandvägg på eller något sånt? Redigerad 26 juni, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Testade att spela i en annan (holländs) server, och det gick. Jag har inte patchat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Testade att spela i en annan (holländs) server, och det gick. Jag har inte patchat. Fungerar för mig med andra servrar också. Fixa det här nu, din buse. Redigerad 26 juni, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Bah, det funkar inte. Kör MelonBrew RP eller nåt. Ska titta på Futurama nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 De som känner för det kan gärna joina min SA-MP server som heter GTASAJTEN, SWE IP: 213.112.136.22:7777 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Kom igen, alla! Vi kör lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Är det någon soma kan joina min team och hjälpa mig att göra egen script ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Shit vad kul det var att spela SAMP! Lyckades ta den här gruppbilden: Notera att Hogge precis är påväg att slå mig. Redigerad 26 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Shit vad kul det var att spela SAMP! Lyckades ta den här gruppbilden: Notera att Hogge precis är påväg att slå mig. Hahaha, fy fan vad kul vi hade killar. Detta måste alla testa! Kom igen killar, imorgon så lirar vi, värva fler folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Vilken tid ska vi spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Hahaha, fy fan vad kul vi hade killar. Detta måste alla testa! Kom igen killar, imorgon så lirar vi, värva fler folk! Instämmer. Riktig härliga fighter vi hade. Speciellt när vi jaga ner Hugo i vattnet! Mer imorrn! EDIT: Fin bild Johnny!! Vi skriver väl här när vi spelar, så ser man. Redigerad 26 juni, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Shit, jag skulle ju diskat. Jag tänkte, "jag tar bara en snabbmatch, sen diskar jag", så spelade jag i flera timmar. Får diska imorgon istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 LoL, OWN Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Ser ut som om ni hade sketakul Sorry för att jag fick en timeout, internet cp-ade sig, och jag skulle gå och lägga mig iallafall, så jag tänkte, äh, vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts