MyStiC Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Om ni vill köra kom in på [CP] det är 0/50 men fylls på snabbt, roligt game mode också.. Jag väntar på er. Edit; Tossie är inne, börja komma in nu Redigerad 1 juli, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag vill bara säga att det är 24 pers inne på GTA: League, LS. Det är väl ganska många? Jag ska lira lite om en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Spela ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Jag är med. Server? Edit: Jag och Compe är i GTAT SF servern. Vi är de enda där. Alla som läser det här: kom in så lirar vi. Redigerad 2 juli, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Endel som spelar kan verkligen ta bort det roliga i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vi kan inte köra på LS-servern, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vill nån spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Kan någon gå in på GTAT och acceptera min ansökan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Kan någon gå in på GTAT och acceptera min ansökan? Klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Lira nu?? Redigerad 3 juli, 2006 av FoxtrotLima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Köra nu, och i så fall, vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Spela ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Segisar. Jag spelar inte längre bara så ni vet. Redigerad 3 juli, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag vill också spela ikväll, och jag skickade förfrågan till GTAS-gänget på GTA:T nu. Men vad är det egentligen man gör med det där? Går in på deras servrar och röjer undan och får respekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Verkar som alla vill spela men det är ingen som gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Verkar som alla vill spela men det är ingen som gör det Haha, precis. Jag försöker göra en egen server, men det bajsar sig. Tomten får acceptera mig på MSN nån gång så han kan hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Haha, precis. Jag försöker göra en egen server, men det bajsar sig. Tomten får acceptera mig på MSN nån gång så han kan hjälpa mig. Tyvärr så vet jag inget om att lägga upp en servrar, det ända jag vet än så länge är hur man kick/bannar Desutom så är jag bara inne på MSN ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Tyvärr så vet jag inget om att lägga upp en servrar, det ända jag vet än så länge är hur man kick/bannar Desutom så är jag bara inne på MSN ibland Det är väl du som Gör en server då vi spelar ibland? Hmf, aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag är inne och spelar på [CP]! Ingen inne atm. dock. Om ni vill spela så skynda er in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtrotLima Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Någon som vill lira nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts