Santa Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 HAHAHA EDIT: Har 2 polare som är 2 st GTA nördar Som kommer att registrera sig imorgon kanske på GTAT.org Dom måste fortfarande vara registrerade här på sajten för att få vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Nu är jag med i gänget, coked up and ready to rock. Var finns lösenordet så man kan komma in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 (redigerad) Dom måste fortfarande vara registrerade här på sajten för att få vara med Det kommer det nog garanterat att göra också Nu är jag med i gänget, coked up and ready to rock. Var finns lösenordet så man kan komma in? Samma som du registrerade dig med Redigerad 30 juni, 2006 av F4lk3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Nu är jag med i gänget, coked up and ready to rock. Var finns lösenordet så man kan komma in? Du kan väl ditt eget lösenord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Lyckatill och gör gänget stolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 (redigerad) Jaså, på det viset. Edit: Tack. Redigerad 30 juni, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Om ja sticker till närmaste butik. och köper San andreas. Kan ja spela då eller har dom version 2.0 på skivorna man köper?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Det är möjligt (men inte troligt) att du kan få en 1.0 om du köper nu, men det kommer förmodligen vara en 2.0 du får, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Okej, Testar att köpa det. Finns det något sätt att degradera det då?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Halloj! Har letat efter en GTASajten server ett tag, har dock inte hittat någon.. Jag har lirat SA-MP ett bra tag och nickar [CP]Akashi .. [CP] = [Cherry Poppers] en rätt så känd och seriös squad.. Säg till om ni vill lira någon gång så kan ni komma in på [Cherry Poppers] server, får plats 50 pers på den så den är helt ok. Den är uppe 24/7 och är "lånad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 "Lånad"...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Vadför kommer de en jävla massa felmedelanden när jag startar samp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Vadför kommer de en jävla massa felmedelanden när jag startar samp? Håll bara in enter tills dom är borta, sen är det bara att välja server och köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 "Lånad"...? Nja, hyrd .. Hittade inte ordet först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Håll bara in enter tills dom är borta, sen är det bara att välja server och köra Men sen när de är borta så kommer de inte fram nåt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Några som vill lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Count me in EDIT vi är nu på 20e plats på gtat, race lönar sig bara 9 platser tills vi får välja en "gäng-färg" Redigerad 1 juli, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Vi var på 19 innan idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts