L_Voll Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ok, det var ganska skoj, men jag undrar hur ni gör när ni kör i gäng. Finns det några stora servrar med mer folk på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ja, GTALeague servern. finns det gängstrider. Men man måste vara registrerad på http://www.gtat.org/ och medlem i en klan. Länk til lden finns tidigare i den här tråden. GTA League LS: 81.169.180.114:7778 GTA League SF: 81.169.180.114:7777 OK, då kör vi! Alla till LS servern! Ey, vad hände? Ni blev kickade hela bunten så fort ni loggade in? Jag kan inte överleva ensam därinen utan mina homies som backar upp mig, det är ju ett krigsfält! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Ja, GTALeague servern. finns det gängstrider. Men man måste vara registrerad på http://www.gtat.org/ och medlem i en klan. Länk til lden finns tidigare i den här tråden. GTA League LS: 81.169.180.114:7778 GTA League SF: 81.169.180.114:7777 OK, då kör vi! Alla till LS servern! Ey, vad hände? Ni blev kickade hela bunten så fort ni loggade in? Jag kan inte överleva ensam därinen utan mina homies som backar upp mig, det är ju ett krigsfält! Jag har registrerat mig. Gick in på San Fierro-banan, inte en ända spelare där inne:S Kan jag vara med i eran klan? Hur gör jag då? Redigerad 29 juni, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ey, vad hände? Ni blev kickade hela bunten så fort ni loggade in? Jag kan inte överleva ensam därinen utan mina homies som backar upp mig, det är ju ett krigsfält! Väntar på account conformation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Jag har registrerat mig. Gick in på San Fierro-banan, inte en ända spelare där inne:S Kan jag vara med i eran klan? Hur gör jag då? vi kör på Los Santos banan, kom ditt istället , jag går in ditt snart om du har registrerat dig, skriv [GTAS] framför ditt namn Och när du är i servern skriv /login <ditt lösenord här> sen är det bara att köra Redigerad 29 juni, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Titta tidigare i den här tråden, där finns en länk till klansidan. Klicka på den, var inloggad, och ansök. Sen komemr ledaren, falken, bekräfta din anmällan. När du spelar i klanservern måste du ha samma id som på sidan, plus [GTAS] före. När det startar, skriv /login *kod* så kommer du in. Väl inne skriver du privata gängmeddelanden genom att skriva /g före, så kan bara dina homies se vad du skriver. Vill du köra race, skriv /race så sätts du på väntelistan, och får börja nästa gång ett race startar (det gör de regelbundet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Jag blev kickad, jag vet inte varför men det blir jag helatiden Nu vet jag vad som var fel, måste läsa lite vad det stod med Redigerad 29 juni, 2006 av Compwear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Om du väntar på bekräftelsemailet, så kan du få vänta för alltid. Det har förmodligen lagts in i din skräppost mapp. Kolal där, bekräfta, joina, så kan vi lira sen. Är man inte reggad och i en klan får man inte spela. Redigerad 29 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Titta tidigare i den här tråden, där finns en länk till klansidan. Klicka på den, var inloggad, och ansök. Sen komemr ledaren, falken, bekräfta din anmällan. När du spelar i klanservern måste du ha samma id som på sidan, plus [GTAS] före. När det startar, skriv /login *kod* så kommer du in. Väl inne skriver du privata gängmeddelanden genom att skriva /g före, så kan bara dina homies se vad du skriver. Vill du köra race, skriv /race så sätts du på väntelistan, och får börja nästa gång ett race startar (det gör de regelbundet). Co leader kan acceptera med, ( jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ja, co-leadern kan också göra det. Vem är co-leader? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ja, co-leadern kan också göra det. Vem är co-leader? jaaaaag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Men lol, sätt igång och bekräfta deras ansökningar då! BTW verkar inte finnas någon GTALeague server för LV, my bad. Redigerad 29 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 "You are trying to join this clan at the moment. Wait until the clan leader decided about your application." Ska jag få ett mail, eller vad ska jag göra nu? Vad ska jag skriva före mitt namn? [gtas]L_Voll typ? Och ID, vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Men lol, sätt igång och bekräfta deras ansökningar då! BTW verkar inte finnas någon GTALeague server för LV, my bad. johny, för det första , du är inte rookie, för det andra, har redan accepterat ett par nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 ID är din Identifikation, alltså ditt användarnamn. ID är även den siffra du får i spelarlistan när du logagr in. Du kan se listan genom att hålla in tabb, som i typ alla andra onlinespel som finns. Jag upptäckte det, så jag tog bort det från inlägget, om du inte märkte det. Kolla dit citat igen annars. Anyways, ska vi försöka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 ID är din Identifikation, alltså ditt användarnamn. ID är även den siffra du får i spelarlistan när du logagr in. Du kan se listan genom att hålla in tabb, som i typ alla andra onlinespel som finns. Ok, men det räcker att jag heter [gtas]L_Voll när jag loggar in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Nu är jag ensam på deras ls server, fast dom sa att dom inte skjuter, får hoppas på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 När vi hade kört klart, hade jag fårr ett PM , kollade på den, det är stog det: fan va jag garvade, utan att känna någon på nåt sätt fråga om man får gå med i "guilden" ( ) och han är inte ens medlem här på sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 fan va jag garvade, utan att känna någon på nåt sätt fråga om man får gå med i "guilden" ( ) och han är inte ens medlem här på sajten Guild ahahaha, dagens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) När vi hade kört klart, hade jag fårr ett PM , kollade på den, det är stog det: fan va jag garvade, utan att känna någon på nåt sätt fråga om man får gå med i "guilden" ( ) och han är inte ens medlem här på sajten HAHAHA EDIT: Har 2 polare som är 2 st GTA nördar Som kommer att registrera sig imorgon kanske på GTAT.org Redigerad 29 juni, 2006 av F4lk3N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts