Ice Cube Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Oj! Den här tråden sprider ut sig som ett virus Min sever e uppe nu iaf. Kommer in senare så kan vi göra lite coola basejumps, ska fixa krubb nu. Jag har varit på plajan hela dan, brun som en pepparkaka nu. Namn: GTASAJTEN, SWE IP: 213.112.136.22:7777 Redigerad 29 juni, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hoho, jag är ju den bästa föraren av alla men jag orkar inte hålla på med sånt där. Kom igen Ice eller Jojje, upp med servrarna! bästa föraren? visa det där isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Vet inte vem som är ledare för gänget men jag har i alla fall sökt till klanen som Bubbli... EDIT: Kom på att man kan ju kolla vem som är det... Aja, nu vet F4lk3n detta... Hoppas jag. Redigerad 29 juni, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Accepterat och klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Vi behöver flera i gänget, det är nästan bara högst 2 st online samtidigt, Uncle Sam ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Eh... Nej, det är en webbsida. Var fick du telefonbolag från? Gta: GEORGIA TELEPHONE ASSOCIATION (, www.gta.org) Fattar nu att det nog är en annan sida man ska regga sig på ^^ Eller? Edit1: Lmao glömde t:et reggar mig nu Edit2: Har reggat mig med det står nånting om att mitt namn inte e registrerat så jag blir kickad.. :'( Redigerad 29 juni, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Gta: GEORGIA TELEPHONE ASSOCIATION (, www.gta.org) Fattar nu att det nog är en annan sida man ska regga sig på ^^ Eller? Edit1: Lmao glömde t:et reggar mig nu Edit2: Har reggat mig med det står nånting om att mitt namn inte e registrerat så jag blir kickad.. :'( Hmm vilket nick reggade du dig med? Det nicket måste du använda på servern också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hmm vilket nick reggade du dig med? Det nicket måste du använda på servern också ! zeBBoo_sWE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 zeBBoo_sWE... Du nickar det nu? "zeBBoo_sWE" ? sen om du ska vara med i GTASajten gänget så ska du nicka sen [GTAS]zeBBoo_sWE annars så kommer du inte heller in ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Har ansökt jag med nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
F4lk3N Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Har ansökt jag med nu klart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Vad sägs om att bestämma en tid då vi går in allihop och hela servern? Nu i helgen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 La upp två filmer från när vi basejumpade förut. Med blandat resultat http://www.youtube.com/watch?v=dsFZrxwQRWg http://www.youtube.com/watch?v=HTrnQrf3uNU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hahahaha, den andra då du försöker överleva. Förresten, är jag fortfarande din pojkvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Inte det där nu igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag har installerat SA-MP nu, men får detta felmeddelande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag har installerat SA-MP nu, men får detta felmeddelande. Lääääätt, när det kommer upp, håll bara in Enter tills dom är borta, sen ör det bara att välja server och köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Här kommer ytterliggare en film, tagen nyligen ovanför Emerald Isle i LV. Enjoy! http://www.youtube.com/watch?v=JfF7htbRifc Redigerad 29 juni, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Lääääätt, när det kommer upp, håll bara in Enter tills dom är borta, sen ör det bara att välja server och köra Haha, fan va sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Här kommer ytterliggare en film, tagen nyligen ovanför Emerald Isle i LV. Enjoy! http://www.youtube.com/watch?v=JfF7htbRifc kul hade vi ochså EDIT några undrade , så här är ipn till GTAT servern som vi kör med vårt "gäng" på 81.169.180.114:7778 Redigerad 29 juni, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts