Vice. Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Läste i en speltidning att Half-life 2 hade fått jättebra kritik och att det skulle vara jätte bra. Det stod med att man kunde ladda ner spelet genom Steam för 145:- Är det Steam som jag spelar Couner strike på?! I så fall visste jag inte att man kunde ladda ner spel med hjälp av det. Så frågan är: Hur laddar jag ner en full version utav Half-life 2 med hjälp av Steam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Läste i en speltidning att Half-life 2 hade fått jättebra kritik och att det skulle vara jätte bra. Det stod med att man kunde ladda ner spelet genom Steam för 145:- Är det Steam som jag spelar Couner strike på?! I så fall visste jag inte att man kunde ladda ner spel med hjälp av det. Så frågan är: Hur laddar jag ner en full version utav Half-life 2 med hjälp av Steam? Du högerklickar Steam-ikonen nere i Aktivitetsfältet, och tryck Games. Det borde vara några spel som det står "NOT INSTALLED" på. HL2 borde finnas där. Högerklicka, och tryck på Buy. Have fun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Du högerklickar Steam-ikonen nere i Aktivitetsfältet, och tryck Games. Det borde vara några spel som det står "NOT INSTALLED" på. HL2 borde finnas där. Högerklicka, och tryck på Buy. Have fun. Och då har jag hela spelet? Nice. Och hur betalar man, läggs det på tel. räkningen eller faktura hem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Och då har jag hela spelet? Nice. Och hur betalar man, läggs det på tel. räkningen eller faktura hem? Man betalar via kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Du högerklickar Steam-ikonen nere i Aktivitetsfältet, och tryck Games. Det borde vara några spel som det står "NOT INSTALLED" på. HL2 borde finnas där. Högerklicka, och tryck på Buy. Have fun. Om det inte finns där så ska du göra såhär Öppna steam, tryck på store, ta Browse all games, gå ner till Half Life 2 och ta det du vill där. Får man fråga hur du fick tag på cs? Köpte du det? Om du gjorde det isånafall vilket? För det finns ju flera paket med cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag köpte HL2 i en affär, då kom CS:S med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag köpte HL2 i en affär, då kom CS:S med. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jag köpte cs 1.6 i en spelbutik. När jag klickar på store och sedan väljer spelet jag vill köpa så kommer det upp att sidan inte kan visas? Anledning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Samma här Det var inte GOTY edition då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag köpte cs 1.6 i en spelbutik. När jag klickar på store och sedan väljer spelet jag vill köpa så kommer det upp att sidan inte kan visas? Anledning? Hmmm okej i cs 1.6 följer inte HL2 med. Sidan kan inte visas? knäppt har aldrig hänt för mig förr. Pröva att gå in flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts