Siana Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Ni kanske redan har sett det här. Men vad är meningen med Gtasajtens forum i en Lofiverision? Jag upptäckte den när jag googlade lite. Här är exempelvis den här tråden i Lofiverision. Redigerad 25 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Bra om man sitter på 56k, eller varför inte mobiltelefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Bra om man sitter på 56k, eller varför inte mobiltelefon. Aha. Men varför har man inte gått ut lite mer med det på sidan då? Jag hade ingen aning om det, skulle kanske ha utnyttjat det själv om jag kände till det. Detsamma gäller http://www.gtasajten.com/f då eller, fast lite mer? Hela GTAsajtens forum, men utan bilder. Undantag för PS2- bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Aha. Men varför har man inte gått ut lite mer med det på sidan då? Jag hade ingen aning om det, skulle kanske ha utnyttjat det själv om jag kände till det. Detsamma gäller http://www.gtasajten.com/f då eller, fast lite mer? Hela GTAsajtens forum, men utan bilder. Undantag för PS2- bilden. Det står i tråden som Hultan gjorde om uppdateringen, tror jag iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Jopp, LoFi versionen förenklade PSP-surfandet på gtasajten =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Nyheterna är många, jag kan inte lista alla... men några... - "Lo-Fi"-version, bra för små skärmar (mobiltelefoner, PSP, etc...) och långsamma anslutningar (56k modem, 2G). Hade missat det jag också, cool =) . Denna tråd ska väl vara i "forum" forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Aha. Men varför har man inte gått ut lite mer med det på sidan då? Jag hade ingen aning om det, skulle kanske ha utnyttjat det själv om jag kände till det. Detsamma gäller http://www.gtasajten.com/f då eller, fast lite mer? Hela GTAsajtens forum, men utan bilder. Undantag för PS2- bilden. Finns en länk för Lo-Fi längst ner på varje sida, behöver det vara tyligare än så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Finns en länk för Lo-Fi längst ner på varje sida, behöver det vara tyligare än så? Njä, tror de flesta sett länken men inte brytt sig om den bara. Allt funkar ju som det är för de flesta så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Finns ju orginal på alla 2.0 ipb forum? Inget "nytt" som bara gtasaten har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Finns ju orginal på alla 2.0 ipb forum? Inget "nytt" som bara gtasaten har... Och när har nån påstått att det är gtasajtenexlusivt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Finns en länk för Lo-Fi längst ner på varje sida, behöver det vara tyligare än så? Tydligen för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Lite gammal tråd menmen, Lo-Fi fanns på 1.3 också, och det används väl för utskrift också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Den hade vart bra att ha för något år sen, då jag loggade in på forumet och postade ett inlägg med mobilen. Kostnaden blev "bara" 90kr Ajfan, vet inte hur jag lyckades få fram den här gamla tråden. nåja Redigerad 5 oktober, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts