MAFIA_KING Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Såfort jag försöker öppna SA-MP så blir d nå knas...Någon som vet vad felet är? Edit: och hur connectar jag till en server?? Redigerad 25 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kolla här: http://forum.sa-mp.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Såfort jag försöker öppna SA-MP så blir d nå knas...Någon som vet vad felet är? Edit: och hur connectar jag till en server?? Håll in enter så är problemen ett minne blått.. och för att connecta så dubbel klickar du på en server och trycker på connect.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Håll in enter så är problemen ett minne blått.. och för att connecta så dubbel klickar du på en server och trycker på connect.. Tack, men huyr skriver amn då? fattar fan noll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts