darkjak Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Är en relativt lätt (tror jag) uppgift i Fysik B jag har fastnat på... Undrar om nån kan hjälpa till? "Berälma fältstyrkan 15cm från centrum av en liten kula av metall, som har laddningen +10nC". Skulle vara tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kolla formlerna i formelsamlingen? Varför har du det problemet nu btw? Mitt i sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kolla formlerna i formelsamlingen? Varför har du det problemet nu btw? Mitt i sommaren Sommar skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kolla formlerna i formelsamlingen? Varför har du det problemet nu btw? Mitt i sommaren Kuggat Fysik B... Ska ha omprov i September. Och jag HAR kollat formlerna i formelsamlingen. Kan inte få det att stämma med svaret i Facit:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts