Rammstein Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Finns det någon mod som gör att man kan få mörkare nätter än dom som är original?? Jag tycker dom e nästan lite för ljusa för att vara nätter...och finns det någon sådan mod, vart finns den att ladda hem?? Tack på förhand!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Finns det någon mod som gör att man kan få mörkare nätter än dom som är original?? Jag tycker dom e nästan lite för ljusa för att vara nätter...och finns det någon sådan mod, vart finns den att ladda hem?? Tack på förhand!! Finns säkert någon Weather mod någon stans. Prova ändra lite siffror i GTA SA?/Data/timecyc Men när jag ändrade så gjorde jag så det ska vara soligt hela tiden. Det var på min andra dator så ja har inte filen kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ok, Tack för hjälpen så mycket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Finns det någon mod som gör att man kan få mörkare nätter än dom som är original?? Jag tycker dom e nästan lite för ljusa för att vara nätter...och finns det någon sådan mod, vart finns den att ladda hem?? Tack på förhand!! Sänk ljusheten på skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts