antepanteboy Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Här kommer min första stuntfilm....Den är ca 7 minuter lång och jag har andvänt Fraps och Vegas. Och ja...jag har glömt att ta bort Replay texten. Ge den gärna betyg och kritik så jag vet vad jag ska göra bättre i nästa film. Men kom ihåg att det är min första...så va lite snälla va Ladda ner den från File front här Redigerad 25 juni, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Nu gör jag som så att jag laddar ner den och säger vad jag tycker sen när jag sett den Edit: Du åkte ner från MC ca 20 gånger för mycket :S . För att vara en första stuntfilm kan jag inte säga att det var dåligt, det var ungefär i klass med mina första. Såg att du hade hittat gtastunting.com, titta på lite filmer där, rekommenderar allt som är gjort av TMS eller XSA. Redigerad 25 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 I nästa film tycker jag att du ska ta bort fraps och replay texten. Tar bort replay texten : Replay Sen så kan du ta pan/crop i vegas och ta bort fraps texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ok....tack för tipsen. Ska börja med den andra snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts