Anathema Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Får upp det här när jag försker gå in i Musik, Film & Grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 LoL, det funkar normalt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 24 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 LoL, det funkar normalt för mig. Det funkar även till mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Lånar denna tråden eftersom jag tycker det är onädigt att skapa en ny tråd. Varför går det inte att skapa pollar längre? Finns inte längre "Add new poll" hos mig? God natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Lånar denna tråden eftersom jag tycker det är onädigt att skapa en ny tråd. Varför går det inte att skapa pollar längre? Finns inte längre "Add new poll" hos mig? God natt Tryck bara på new topic och titta lite så ser du "Poll options" där du kan ställa en fråga och lägga till svarsalternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Damn you Cortez, ju mindre som vet hur man gör pollar desto bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Tryck bara på new topic och titta lite så ser du "Poll options" där du kan ställa en fråga och lägga till svarsalternativ. Okej... tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts