GTA_M Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Hejsan.. Kan någon förklara hur jag får bort den modden? Jag har använt Backup files, men det försvinner ändå inte Finns det någon här som kan hjälpa mig? Tacksam för svar.. Redigerad 24 juni, 2006 av GTA_M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Hejsan.. Kan någon förklara hur jag får bort den modden? Jag har använt Backup files, men det försvinner ändå inte Finns det någon här som kan hjälpa mig? Tacksam för svar.. Fungerade inte Backup är det bara att installera om spelet.. Vilket det nu var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Pröva Commands>Rebuild Archive i IMG tool Redigerad 24 juni, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Om du har exackt samma filer som är original o har bytt ut dom o du inte märker någon skillnad så ska du ta rebuildarchive med imgTOOL. att använda SAMI o sånt trams kan vara smidigt ibland men den har inte rebuildarchive funktionen som ofta behövs lite då och då för att spelet ska fungera och att inte ibland visa vita modeller till ex Btw varför tar du bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts