swat Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hej hittade ingen tråd om detta så ahh. är det någon som är sugen på spela lite med/mot mig så skriv det i denna tråd eftersom jag tycker det är askul för er som inte vet är digital paintball en mod till halflife där man spelar paintball! modden kommer snart till source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hej hittade ingen tråd om detta så ahh. är det någon som är sugen på spela lite med/mot mig så skriv det i denna tråd eftersom jag tycker det är askul för er som inte vet är digital paintball en mod till halflife där man spelar paintball! modden kommer snart till source. men de e ju s*** tråkigt, de känns så stelt liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Nej kände samma sak i början men efter ett tag så blev det skit roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts