Yoghurt Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Har ett chippat xbox som minnet har blivit fullt på och ja vet inte hur ja raderar spel som ja lagt in på hårddisken , de går inte o göra de geom mitt xbox utan man måste göra de genom datan. Men sen vet jag inte hur man får igång xboxet till datan så man kan ta bort spel. Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vet inte hörru.. men, är inte Chippat xbox olagligt? borde de inte klassas som warez då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vet inte hörru.. men, är inte Chippat xbox olagligt? borde de inte klassas som warez då? Tror reglerna är att man inte får länka till warez. Men som sagt, jag tror bara det. Inte så påläst när det gäller reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Chippat xbox är inte ens närheten av olaglig, utan det är bioset man flashar in som kommer förbi kopieringskyddet som är olagligt men det är ju inte det vi pratar om just nu. Men till dig Yoghurt, du kan visst ta bort spel från hårddisken genom Xboxen, genom att använda en filhanterare som brukar ingå i dashboardet eller som ett program. Kolla efter något program som heter Boxplorer så kan du ta bort genom där, eller om du har Xbox Media Center eller Avalunch så har de även en inbyggd filhanterare. För att du ska fixa en nätverksanslutning mellan dator och xbox så kan du kolla här tex. Inte precis den "snyggaste" guiden men den duger. Edit: Här var visst en bättre guide. Redigerad 23 juni, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Chippat xbox är inte ens närheten av olaglig, utan det är bioset man flashar in som kommer förbi kopieringskyddet som är olagligt men det är ju inte det vi pratar om just nu. Men till dig Yoghurt, du kan visst ta bort spel från hårddisken genom Xboxen, genom att använda en filhanterare som brukar ingå i dashboardet eller som ett program. Kolla efter något program som heter Boxplorer så kan du ta bort genom där, eller om du har Xbox Media Center eller Avalunch så har de även en inbyggd filhanterare. För att du ska fixa en nätverksanslutning mellan dator och xbox så kan du kolla här tex. Inte precis den "snyggaste" guiden men den duger. Edit: Här var visst en bättre guide. < Okej tack så mkt . Jag har en typ Xbox media player där visar den filerna och det men ja vet inte hur jag raderar därifrån som du säger , hittar liksom inte nån radera/delete knapp eller liknande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Du kan inte ta bort filer sådär direkt i Xbox Media Player. Jag vet faktist inte om XBMP har inbyggd filhanterare eftersom XBMP jävligt gammat. Men kolla försäkerhetskull om du inte har programmet BoXplorer. Men det smidigaste är egentligen att göra en nätverksanslutning mellan dator > xbox. Redigerad 23 juni, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Du kan inte ta bort filer sådär direkt i Xbox Media Player. Jag vet faktist inte om XBMP har inbyggd filhanterare eftersom XBMP jävligt gammat. Men kolla försäkerhetskull om du inte har programmet BoXplorer. Men det smidigaste är egentligen att göra en nätverksanslutning mellan dator > xbox. Ok aja då vet ja ,ska försöka. De är bara de att ja är ganska dålig på ställa in såna där nätverksinställningar o sånt Va letare o ändra sånt på gamla 98 , nu på den här är ja rädd att ja pajar internet anslutningen å sånt. Men ska fråga farsan isåfall han kan säker fixa de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts