axek Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 De flesta bilar i GTA spelen är inspirerade av bilar som finns på riktigt, och jag undrar vad Burriton är för modell och märke? (Burriton är den mindre, fyrkantigare av Van bilarna som finns bl.a. på kajen) Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) De flesta bilar i GTA spelen är inspirerade av bilar som finns på riktigt, och jag undrar vad Burriton är för modell och märke? (Burriton är den mindre, fyrkantigare av Van bilarna som finns bl.a. på kajen) Tack på förhand! Burrioton är en Ford Econoline av 1988 års modell. Källa: http://www.gta-online.info.se/ Edit: Burritos är gott Redigerad 24 juni, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Jag mötte en Cabbie när jag var ute o gled med min GTI.. skön känsla för man fick tillbaka en massa härliga minnen.. Någon som vet vad den riktiga bilen är för märke? Något amerikanskt är ju sjävlklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Cabbie = Checker Cab från 1950 GTI = ? Den enda jag hittade som var nära "GTI" var Super GT som är en Mitsubishi 3000GT från 1992. Källa: http://www.gta-online.info.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Cabbie = Checker Cab från 1950 GTI = ? Den enda jag hittade som var nära "GTI" var Super GT som är en Mitsubishi 3000GT från 1992. Källa: http://www.gta-online.info.se/ Han menade nog bilen Club som ser ut som en VW golf. Sen kan jag sätta en hundring på att Super GT är en Pontiac, vet inte modellen, och inte en 3000gt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Hello, jag kan passa på att göra reklam här, eftersom att det är samma tema! Min tråd, som jag skapat, är en lista på allt som är "realworld" i San Andreas. T.ex. Sprunk = Sprite. And my point is att jag just startat ett projekt där, då jag behöver allas hjälp att fylla i alla fordon! Men, jag vill inte att någon kommer med en hel lista från en annan sida, för att det mesta stämmer inte. T.ex. www.gta-online.info.se. Jag vill ha 100-procentigt! Min tråd har kvalitet, då jag alltid (!) kollar upp om något stämmer, jag tittar på informationssidor, granskar bilder osv. och nej, jag chansar inte som andra sidor gör. Så, jag uppskattar verkligen om någon hjälper mig med mitt nystartade projekt. Jag uppskattar även om någon bumpar upp min tråd! Tack på förhand!!! Edit: Det kommer även bilder på alla fordon! Men det får bli efter juli, för att jag ska resa bort! Min tråd: GTA: San Andreas - Real World Redigerad 25 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Nighthawk, varför står det M16 på M4an? Vapnen alltså. Blev lite småiriterad på det. Det här är en M4a http://deskmerc.com/pixors/file7/m4-01.jpg Finns i GTA spelen, men också på riktigt. Och det här är M16A2 finns inte med i GTA spelen, men i Krigsspel där man är USA finns dom ofta. Ser man ingen skillnad på dom där så är det något konstigt i Bollen Redigerad 25 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) Nighthawk, varför står det M16 på M4an? Vapnen alltså. Blev lite småiriterad på det. Det här är en M4a *BILD* Finns i GTA spelen, men också på riktigt. Och det här är M16A2 *BILD* finns inte med i GTA spelen, men i Krigsspel där man är USA finns dom ofta. Ser man ingen skillnad på dom där så är det något konstigt i Bollen Haha, du borde ta det i min tråd. Det har redan tagits upp på ett ställe. Jo saken är, att M4:an i spelet är en M16, asså den ser ut som en M16, men den ser inte ut som en M4 när det är en M4. Fattar du? Dessutom skrev GRIM(back detta: M4 = Colt M4A1/M16 Då valde jag M16 för att den ser exakt ut som en M16 i spelet trots att det är en M4 men den liknar inte en M4. Shiat vad jobbigt! Redigerad 25 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Haha, du borde ta det i min tråd. Det har redan tagits upp på ett ställe. Jo saken är, att M4:an i spelet är en M16, asså den ser ut som en M16, men den ser inte ut som en M4 när det är en M4. Fattar du? Dessutom skrev GRIM(back detta: Då valde jag M16 för att den ser exakt ut som en M16 i spelet trots att det är en M4 men den liknar inte en M4. Shiat vad jobbigt! Tjaa, GRIM har nog kanske rätt. Men var det BattleField Vietnam eller nåt där det stod att M16A1 var en uppgradering av M4an. Har nog inte spelat GTA SA på länge så jag fått se hur vapnet ser ut. *Testar och Ser* Edit: Jo den liknade på mer på en M16A1/A2 Jag skulle kunna ändra alla namn till riktiga någon gång Redigerad 26 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Han menade nog bilen Club som ser ut som en VW golf. Sen kan jag sätta en hundring på att Super GT är en Pontiac, vet inte modellen, och inte en 3000gt. Står då "Mitsubishi 3000GT 1992" Så då borde det väl vara en sån? Edit: 100kr. rikare Tack ska du ha, det var bussigt! Redigerad 26 juni, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Står då "Mitsubishi 3000GT 1992" Så då borde det väl vara en sån? Edit: 100kr. rikare Tack ska du ha, det var bussigt! Det där inte Rockstar Games hemsida eller så, det är en vanlig kille som har skrivit det där. Det mesta gissningar. Se bara Andromada! Det är inte en Hercules... han måste vara blind! Hercules: Andromada: http://etudiant.univ-mlv.fr/~mrembes/andromada.jpg Om du inte ser skillnader kan jag lista upp dem: 1. För kort. 2. Vingarna, de ska vara böjda bakåt, inte vara raka. 3. Det ska inte vara propellerflyg! 4. Se bara baken, totalt fe!l! 5. Se nosen, helt fel. 6. Rutorna vid nosen, fel där med. Redigerad 26 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Det ser mer ut som en B-52:a. Redigerad 26 juni, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Det ser mer ut som en B-52:a. Japp det gör det, men B-52:an är för stor, för långa vingar, fyra motorer för mycket, den har en massa extra equipment och baken är fortfarande fel. Dessutom saknar den de där konstiga sakerna under vingarna på bodyn, och den verkar den ha missiler?!? Aja, det rätta svaret på Andromada finns i min tråd. Redigerad 26 juni, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Haha, du borde ta det i min tråd. Det har redan tagits upp på ett ställe. Jo saken är, att M4:an i spelet är en M16, asså den ser ut som en M16, men den ser inte ut som en M4 när det är en M4. Fattar du? Dessutom skrev GRIM(back detta: Då valde jag M16 för att den ser exakt ut som en M16 i spelet trots att det är en M4 men den liknar inte en M4. Shiat vad jobbigt! Alla "m4" brukar kallas ar15 eller M15 som dom igentligen heter eftersom det var armalite som gjorde alla "M4" som sedan köptes upp av Colt bla bla slut på historie lektion och utgår ifrån att den "m4" i SA är en Colt så är det en M16 med inskutbar kolv, det ser man på den långa pipan och handguarden, på en M4/M15 carbine så har dom kortare pipa och hand guard Svar det är en M16 i spelet men vet inte hur den ska betäclnas bakom "M16" eftersom den har en inskutbar kolv :S Redigerad 26 juni, 2006 av What would Rambo do? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts