Zyemon Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 http://img90.imageshack.us/img90/5965/bild43rh.th.jpg http://img148.imageshack.us/img148/4189/bild36kb.th.jpg Köte ett svart igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Jag vill ha, men jag är för snål för att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Nej har redan PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Jag vill inte ha någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Har haft ett DS, äger en PSP just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vill inte ha ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Har redan vanligt DS... Funderar på att byta senare nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Ska väl köpa det någon gång tror jag. Edit: Tror förresten att jag ska köpa det efter min födelsedag som är om tolv dagar. Behöver kosing. Redigerad 1 juli, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Har inget och vill inte ha något heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Men vafan. Jag har varken PSP eller DS och har inte råd med Lite. Det enda alternativet som kvarstår är "Jag vill inte ha ett". Men jag vill visst ha ett, men jag har inga pengar. Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vill inte ha ett... om jag ska ha en bärbar consol så handlar jag PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vill inte ha ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Men vafan. Jag har varken PSP eller DS och har inte råd med Lite. Det enda alternativet som kvarstår är "Jag vill inte ha ett". Men jag vill visst ha ett, men jag har inga pengar. Null vote. Spara ihop? Frågan är inte om du ska köpa ett JUST NU, utan om du ska köpa ett överhuvudtaget. Det här är samma dilemma som man tog upp i min skola. Det var snack om att man hade brutit mot skollagen då man krävde att alla som gick NV skulle skaffa grafritande räknare. Då påstod man att vissa inte skulle ha råd med räknare, och att man borde ta bort kravet. Felet är bara det, att då skulle en massa folk som EGENTLIGEN har råd med räknare säga att de inte har det, eftersom att de finner det viktigare med cigaretter och jeans. Alltså: vill du ha ett DS, och tror att du inte har råd: skaffa ett sommarjobb, och låt bli att sup bort dom (har en vän i min klass som har sagt att han kommer tjäna 80 shots i år), och prioritera bland utgifterna. En DS lite kostar ju 2000 med ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Spara ihop? Frågan är inte om du ska köpa ett JUST NU, utan om du ska köpa ett överhuvudtaget. Det här är samma dilemma som man tog upp i min skola. Det var snack om att man hade brutit mot skollagen då man krävde att alla som gick NV skulle skaffa grafritande räknare. Då påstod man att vissa inte skulle ha råd med räknare, och att man borde ta bort kravet. Felet är bara det, att då skulle en massa folk som EGENTLIGEN har råd med räknare säga att de inte har det, eftersom att de finner det viktigare med cigaretter och jeans. Alltså: vill du ha ett DS, och tror att du inte har råd: skaffa ett sommarjobb, och låt bli att sup bort dom (har en vän i min klass som har sagt att han kommer tjäna 80 shots i år), och prioritera bland utgifterna. En DS lite kostar ju 2000 med ett spel! Nja. Det är det att jag inte tycker en bärbar konsol är värd sitt höga pris, varken PSP eller DS. Jag satsar hellre mina pengar på en dator. Men bara för det vill jag inte ha en DS. Jag vill bara inte betala för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Jag började spara till ett PSP från första sekunden jag hörde att det skulle komma ett gta till PSP och mitt nds köpte jag av bara farten för att jag hadde råd(födelsedags pengar). @darkjak: vanigt DS(ca.1000:-) ndsspel(max.500:-)så ca.1500:- Redigerad 24 juni, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Nej, äger redan en PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Har DS och PSP, har inga tankar på att köpa lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts