fido vercetti Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hej. Jag har beställt LCS på cdon. Men nu är jag lite orolig om posten inte kommer idag, eller gör den det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Nej, posten kommer inte idag. Det är samma som julafton,påskafton,nyårsafton. Irriterrande att de inte delar ut post idag, jag väntar på min nya laptop jag får gratis av komplett men då får jag ju vänta ända tills måndagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Varför gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Nej, posten kommer inte idag. Det är samma som julafton,påskafton,nyårsafton. Irriterrande att de inte delar ut post idag, jag väntar på min nya laptop jag får gratis av komplett men då får jag ju vänta ända tills måndagen. Jag säger bara en sak om det HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Varför gratis? Därför på min medion-laptop gick DVD-brännaren sönder på och de på Medion kunde inte hitta någon ny brännare till den och så hade den varit inne allt för länge på vekstaden då fick jag rätt att få en ny dator av Komplett (där den var köpt från förstaste början). Det som är bra med detta är att jag gav 5.000kr för medion-datorn på Tradera och nypris för den datorn jag får nu är 12.000kr så jag tjänar ju ca 7.000kr. Redigerad 23 juni, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Fitta. Fick mitt MasterCard igår, och måste ha min kod för att kunna använda det. Åker till Cypern på Måndag, och då kommer antagligen koden, så om jag har otur kan jag inte få tag i min kod, om det krävs underskrifter och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Fitta. Fick mitt MasterCard igår, och måste ha min kod för att kunna använda det. Åker till Cypern på Måndag, och då kommer antagligen koden, så om jag har otur kan jag inte få tag i min kod, om det krävs underskrifter och skit. Damn, Blir ingen kul resa utan MasterCard Är alla butiker stängda idag? Och dagen inprickat med rött på "Kalendern"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Damn, Blir ingen kul resa utan MasterCard Är alla butiker stängda idag? Och dagen inprickat med rött på "Kalendern"? I dag är det ingen röd dag. Men ändå är de flesta företag och affärer stängda Vi ska åka till skpne på måndag morron. Men eftersom det ska hända så mkt för oss denna veckan so0m kommer nu så stannar vi bara en natt i skåne. Och då är det la lika bra att stanna hemma å spela mitt LCS som kommer på måndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts