alex_1988 Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 faan jag satt och fundera på om det går att tex åka till hamnen med tåg..! men jag har inte en arnig om det går vet nån det säg då hur eller att det inte går.. jaja had gött:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 faan jag satt och fundera på om det går att tex åka till hamnen med tåg..! men jag har inte en arnig om det går vet nån det säg då hur eller att det inte går.. jaja had gött:P Nix, det går inte... har själv försökt då jag hade nykommit till San Fierro... Men det går inte byta spår, möjligtvis med nån mod om det finns någon sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alex_1988 Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Ok., men då tackar jag för svart..... nja har ps 2 skall skaffa till pc när jag får pengar till det.. had gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Nix, det går inte... har själv försökt då jag hade nykommit till San Fierro... Men det går inte byta spår, möjligtvis med nån mod om det finns någon sådan? Jag har själv letat, för det vore så jävla kul att kunna byta spår! Tyvärr så har jag ännu inte hittat nån, är det nån som har en så får ni gärna tipsa mig kurwa spierdalaj nie mam!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ganska meningslöst eftersom tågen bara går runt i en bana, finns inag andra spår att byta till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Ganska meningslöst eftersom tågen bara går runt i en bana, finns inag andra spår att byta till. Meningslöst my ass Skitkul att spåra ur med tågen ju ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det har du rätt i. Tänkte inte på att man kan byta till inget spår alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Ganska meningslöst eftersom tågen bara går runt i en bana, finns inag andra spår att byta till.Finns ju spår som går ner till hamnen i LS och SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 kurwa spierdalaj nie mam!! Haha! Skön signatur (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Meningslöst my ass Skitkul att spåra ur med tågen ju ^^ Spåra ut i vattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Spåra ut i vattnet! eller på polisen.. Lyckades med det en gång.. först över en polis man och sen in i en polis bil som körde förbi.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Haha! Skön signatur (?) Kunde inte låta bli där jag såg den polska flaggan där. Man lär sig en del om man spelar Tibia i fyra år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts