KalleR Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tsss, The Dudesons var först. Och Dudesons gillar man minst lika mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Tsss, The Dudesons var först. Jag vet det, det var därför jag skrev "typ först". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Och Dudesons gillar man minst lika mkt Ja, där har vi ett gäng härliga killar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Förlåt att jag drar upp tråden, men har sett tvåan nu. Den är jävligt mycket bättre än ettan. Det roligaste är typ när dom släpper in kobran till Bam så han börjar lipa. Och visst var The Dudesons först, men tycker ändå Jackass är roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 När sjutton kommer den här filmen till Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Kommer den hit på bio? DVD-rel är väl nu i december tror jag Redigerad 14 december, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Den går på bio i vissa städer, kolla www.sf.se. För övrigt såg jag den igår. Skrattade som fan på vissa ställen. IMO är den bättre än ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Älskade självmordsbombaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Älskade självmordsbombaren Haha, fyfan vad rädd han blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fan, det är ju klart man blir rädd, oskyldig som han är, ska bara skojjas lite. Sen går hela gänget bakom ryggen och lurar honom, roligt för oss, inte för Ehren(?)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fan, det är ju klart man blir rädd, oskyldig som han är, ska bara skojjas lite. Sen går hela gänget bakom ryggen och lurar honom, roligt för oss, inte för Ehren(?)! Japp, Ehren. Så jävla kul är det. Men man tycker lite synd om han när dom visar att dom har rakat sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Det var kul när han sa att han hade haft deras pubishår i munnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts