DimpZ Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Visste att den skulle komma, men inte när Nåja, nu vill jag ju se trailern men filmen blir typ "negativ" som många andra streamande klipp, vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Titade på trailern idag igen.. Insåg at det är helt sjukt att Knoxville låter sig bli överkörd av en tjur! Bara dom inte blir som Dirty Sanchez, det kommer sabba allting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Ska nog skaffa filmen, verkar bättre än 1an på nått sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Det där med tjuren förde mig tillbaks till igår på finalen..... ZIDANE.. ONT: Ser ut att bli riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Visste att den skulle komma och ska nog se den. Även om Brandon DiCamillo inte kommer medverka särskilt mycket i den. Men, men, bara Bam är med, så står jag ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Jag har Bams adress + massa signerade bilder Om nån ville veta alltså Edit: Ontopic: Ja, jag ska se filmen då den kommer på bio Redigerad 11 juli, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Jag har Bams adress + massa signerade bilder Om nån ville veta alltså Edit: Ontopic: Ja, jag ska se filmen då den kommer på bio Var det meningen att alla skulle skriva: "Åh, fy fan! Ge mig hans adress! PLZ, PLZ, PLZ!!111ett ett"? För jag gör det gärna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Var det meningen att alla skulle skriva: "Åh, fy fan! Ge mig hans adress! PLZ, PLZ, PLZ!!111ett ett"? För jag gör det gärna... Det var det jag hade hoppats på, ja :'( Nä, skämt o sido. Jag vet faktiskt inte varför jag skrev det Hade lust Redigerad 11 juli, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Bor han inte i West Chester? Hoppas det kommer ut en säsong till med viva la bam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Bor han inte i West Chester? Hoppas det kommer ut en säsong till med viva la bam Han bor i West Chester, Pennsylvania, ja. Och det är inte planerat att bli mer Viva la Bam. Som fan vet jag att de håller på att göra långfilmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Han bor i West Chester, Pennsylvania, ja. Och det är inte planerat att bli mer Viva la Bam. Som fan vet jag att de håller på att göra långfilmer... De ska göra en animerad serie/film och en långfilm baserad på Novak's kokainmissbruk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 De ska göra en animerad serie/film och en långfilm baserad på Novak's kokainmissbruk. Ja, precis det jag sa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ja, precis det jag sa... Jaja Har du sett haggard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jaja Har du sett haggard? Självklart har jag sett Haggard! Vad tar du mig för, en sellout? Den är roolig! Älskar scenen när han ställer tvn på högkant för att kunna titta på den när han ligger ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Självklart har jag sett Haggard! Vad tar du mig för, en sellout? Den är roolig! Älskar scenen när han ställer tvn på högkant för att kunna titta på den när han ligger ner... Vart kan man hitta den? Eller måste jag tanka den för att se den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vart kan man hitta den? Eller måste jag tanka den för att se den? Den finns på DiscShop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) När kommer filmen på bio i sverige ? EDIT: Förlåt att jag drar upp en gammal tråd. Men måste veta Redigerad 19 augusti, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bran-tothe-Dunn Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Lite info ... Titade på trailern idag igen.. Insåg at det är helt sjukt att Knoxville låter sig bli överkörd av en tjur! Det är en jak, inte en tjur. De ska göra en animerad serie/film och en långfilm baserad på Novak's kokainmissbruk. Heroin ... inte kokain. Filmen ska heta 'Dreamseller'. Sen har vi 'Kiss a good mans ass' och 'Ride' också. Ni som inte har hittat dit ännu kan surfa in på Jackass the Movie. Bam, som för övrigt ska gifta sig i oktober nångång, har även ett eget skivbolag: Filthy Note. Om ni inte visste så har Ryan Dunn också ett eget program, Homewrecker. Går på MTV på fredagar. Springer från tjuren (ja, den här gången är det en tjur). Bam och kungskobran. Vito, Bam och Missy (blivande frun). Nåra av grabbarna från Jackass. Redigerad 20 september, 2006 av Bran-tothe-Dunn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Du var allt full av information, du. Fyfan, jag hoppas verkligen att det här blir bra! Är dessvärre räd att de kommer göra "värre" och mer "vågade" grejer an förut. Det är ju det flummiga och roliga man vill ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bran-tothe-Dunn Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Du var allt full av information, du. Fyfan, jag hoppas verkligen att det här blir bra! Är dessvärre räd att de kommer göra "värre" och mer "vågade" grejer an förut. Det är ju det flummiga och roliga man vill ha! Jao, jag lyssnar på Radio Bam och kollar på Ryan Gee's forum (Bam's fotograf), så man får ju information därifrån. Killarna medger själva att nya filmen är grymt mycket bättre än den första. Ska själv skaffa dvd'n när den väl kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts