gizmo91 Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Den nya Jackass filmen kommer ut den 22 september. Här är en trailer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Okej då vet vi. Var det nån mening med denna tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Okej då vet vi. Var det nån mening med denna tråden? Antagligen att man ska diskutera den kommande jackass filmen, vill/ska man se den, har man förhoppningar på den? tror man den är bättre sämre än 1:an, osv. Ska själv lätt se den och hade ingen aning om att den skulle komma. tack gizmo Redigerad 22 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Antagligen att man ska diskutera den kommande jackass filmen, vill/ska man se den, har man förhoppningar på den? tror man den är bättre sämre än 1:an, osv. Ska själv lätt se den och hade ingen aning om att den skulle komma. tack gizmo Antagligen ja. syftar på att han borde skriva en lite med givande post som går att föra vidare i en diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Okej då vet vi. Var det nån mening med denna tråden? Kanske att meddela oss om att Jackass 2 kommer? och om den nu är så onödig varför låser du inte den du som är Admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 (redigerad) Själv så har jag väntat i 2 år på den nya filmen och ska självklart se den. @Qouad: Np @KalleR: MEningen med tråden är (som Qpuad och rabarben skrev) att disskutera filmen, men jag skapade den även för att meddela er att den kommer. Redigerad 22 juni, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Visste inte att den skulle komma. Ettan äger, så jag kommer nog se den här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Cool Dude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Jackass e ju för grymma, alltså... Visste dock inte att Jackass fortfarande fanns. Trodde de hade ersatts av mad boys eller vad det nu var den där andra showen på MTV hette... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Jag totalt älskar jackass gänget, ska lätt se den nya filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Jackass e ju för grymma, alltså... Visste dock inte att Jackass fortfarande fanns. Trodde de hade ersatts av mad boys eller vad det nu var den där andra showen på MTV hette... Showen går ju fortfarande på MTV, bara redan sända avsnitt dock. Dom gjorde bara 3 sesonger. Men nu har dom återförenats för att göra en två. Dom kändaste i Jackass startade ju eget. Bam, Ryan Dunn och alla dom hade ju Viva La Bam, Steve-O och Pontius skapade Wildboyz och Johhny Knoxville satsade på skådespelar karriären. Förövrigt älskar jag Jackassgänget, ser fram emot filmen, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Nice! Blir väl att se änu en film Redigerad 24 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Verkar as bra jag ska lätt se den faan va cleant, tack gizmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Den nya Jackass filmen kommer ut den 22 september. Här är en trailer. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaa! Nu är min lycka tamefan gjord! Btw, trailerna ska jag se på så fort jag får bredband (blev lite tvungen att skryta om det) Är alla grabbarna med den här gången också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Showen går ju fortfarande på MTV, bara redan sända avsnitt dock. Dom gjorde bara 3 sesonger. Men nu har dom återförenats för att göra en två. Dom kändaste i Jackass startade ju eget. Bam, Ryan Dunn och alla dom hade ju Viva La Bam, Steve-O och Pontius skapade Wildboyz och Johhny Knoxville satsade på skådespelar karriären. Förövrigt älskar jag Jackassgänget, ser fram emot filmen, Det visste jag faktiskt inte, trodde de höll på än. Nåväl, jag tyckte väl inte ettan var sådär väldigt bra men kul en del stunder. Tvåan ser fin ut, den får jag ta och se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Längtar = D Jackass är enligt mitt tycke det bästa av alla Jackassreier. Sen typ Vildboys och gamla viva la bam. Först filmen var kul hoppas att andras blir ännu bättre ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Tittade på trailern, verkar lovande. Speciellt det där med tanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Tack till alla som säger "tack gizmo" Oj, vänta, ni menar gizmo91? Aff :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Såg trailern nu, eftersom som jag har bredband...( ) Det verkar riktigt nice! Hoppas bara inte att dom känner att dom måste vara "bättre än sig själva" och börjar göra en massa farliga tråk-saker á la Dirty Sanchez, utan att dom har den gamla sköna, flummig stämningen kvar Raketcykeln såg livad ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Tack gizmo91. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts