skribb Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Det går märkliga diskussioner här och var vad skillnaden mellan olika typer av trosor är. Tanga, string, hotpants, hipsters, boyshorts, vad fan är det? String hör man ju på namnet. Kommer från engelskans string som betyder tråd. På engelska kallas dem thongs, som betyder trådar. Skitsamma, jag bryr mig inte om vad det heter; min definition på string kommer här: http://prodtn.cafepress.com/7/61783657_F_tn.jpg Jag röstar på flera av alternativen. Favoriten är string, tätt efter följer boyshorts (boxers alltså) samt hipsters. Ajuste, tacka fan för spets. Varför skriver jag i den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Enligt bilden som var 'ful', tur att det finns photoshop. Den som kan photoshop mest är snyggast online. Woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts