rabarben Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Det finns en ålder i livet, typ låg- mellanstadiet, då flickor tycker att det är omåttligt kul att sminka killar och be dem testa deras kläder. Då får man ju se DE ta av sig SINA kläder innan man tar på sig dem, så jag tänkte "right on!" (Detta gäller dock inte underkläderna. Man testar inte dem som de har haft på sig.) Synd att det inte är en sån period nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Det finns en ålder i livet, typ låg- mellanstadiet, då flickor tycker att det är omåttligt kul att sminka killar och be dem testa deras kläder. Då får man ju se DE ta av sig SINA kläder innan man tar på sig dem, så jag tänkte "right on!" (Detta gäller dock inte underkläderna. Man testar inte dem som de har haft på sig.) Heh... På en fest i vintras hände det... Några tjejer började sminka en snubbe. Det roliga är att jag går 3:an på gymnasiet (tog studenten förra veckan för övrigt)... Tyvärr fick han inte prova deras trosor Redigerad 23 juni, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Det finns en ålder i livet, typ låg- mellanstadiet, då flickor tycker att det är omåttligt kul att sminka killar och be dem testa deras kläder. Då får man ju se DE ta av sig SINA kläder innan man tar på sig dem, så jag tänkte "right on!" (Detta gäller dock inte underkläderna. Man testar inte dem som de har haft på sig.) Vilken skola gick du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Vissa tjejer i min klass är rätt vilda. Det är liksom helt okej att ta dom på rövarna och ta pennor som sitter i mitten mellan deras bröst. Så... woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 ta pennor som sitter i mitten mellan deras bröst Ehhhh va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Ehhhh va? Tror att han menar att de kan ta pennor som tjejerna har lagt mellan brösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Vissa tjejer i min klass är rätt vilda. Det är liksom helt okej att ta dom på rövarna och ta pennor som sitter i mitten mellan deras bröst. Så... woho! Som tjejerna på min skola då Och dom är inte fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Som tjejerna på min skola då Och dom är inte fula *Ser RavenE ta på brudarnas rumpa 24/7* Redigerad 24 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Tror att han menar att de kan ta pennor som tjejerna har lagt mellan brösten. Yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 *Ser RavenE ta på brudarnas rumpa 24/7* Avslöja mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Hotpants! Läste för övrigt i en tidning för ett tag sen (vad var det den hette nu..Slotz? Slatz? Slitz? ) att hotpants kommer att bli den nya 'string'. Detta kan då innebära att fler snygga tjejer böjar använda hotpants, men även då att hotpants blir de nya trosorna för alla fjortisar så även dessa underkläder förpassa till de mörka gränderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Tycker faktiskt boxers är helt okej. Likaså hipsters och hotpants. Självklart gillar man string, men det känns faktiskt mycket kvinnligare och vackrare med de andra varianterna (bortsett från tanga och farmor-trosor) Vote: flera av ovanstående Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Hipsters, det finns nästan inget sexigare än hipsters från Hanky Panky.. http://www.nelly.se/_gfx/produkt/hankypanky/671_f_stor.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Inga trosor alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Hotpants. Namnet säger ju allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Hipsters, det finns nästan inget sexigare än hipsters från Hanky Panky.. http://www.nelly.se/_gfx/produkt/hankypanky/671_f_stor.jpg Så länge de inte sitter på zoovillage-bruden. Hennes skinkor är läskiga :'( Bild Redigerad 26 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Så länge de inte sitter på zoovillage-bruden. Hennes skinkor är läskiga :'( Bild wtf?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Så länge de inte sitter på zoovillage-bruden. Hennes skinkor är läskiga :'( Bild Världens äldsta 25-åring! Wohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Världens äldsta 25-åring! Wohoo! OMG LoL ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Så länge de inte sitter på zoovillage-bruden. Hennes skinkor är läskiga :'( Bild Oherre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts