ZcruweN Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Eller är det där verkligen hotpants? Nelly- sidan var konstig. Håller med, kollade på Boxer och helt plötsligt kommer Hotpants upp. Och tanga sektionen liknar helt vanliga trosor för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Nelly är skum INDEED! Skulle sitta fint med en tjejs uttalande.. Dom vet nog mer om ämnet än vi grabbar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Beror på tjejen. Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Beror på tjejen. Null vote. Vad fan har tjejer att göra med det här? Det är ungefär som någon skulle fråga mig, vilken bil tycker du är sexigast? - Det beror på Chauffören. I hope you understand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vad fan har tjejer att göra med det här? Det är ungefär som någon skulle fråga mig, vilken bil tycker du är sexigast? - Det beror på Chauffören. I hope you understand. Haha är du dum eller? Det är väl klart det beror på tjejen, vissa tjejer passar i string, vissa i hotpants. -- Vote: Hotpants Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vad fan har tjejer att göra med det här? Det är ungefär som någon skulle fråga mig, vilken bil tycker du är sexigast? - Det beror på Chauffören. I hope you understand. Du är helt fel ute, självklart passar olika trosor bäst till olika former. Bilen är oberoende chauffören för sitt utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Haha är du dum eller? Det är väl klart det beror på tjejen, vissa tjejer passar i string, vissa i hotpants. Korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Haha är du dum eller? Det är väl klart det beror på tjejen, vissa tjejer passar i string, vissa i hotpants. -- Vote: Hotpants Det här handlar inte om vem som passar i vad, utom vilket klädesplagg som är sexigast Men det är ju klart att Vad som är sexigt på Vem också hör till sexighet. EDIT: Eftersom jag har fått så många mot mig så Kapitulerar jag. Redigerad 23 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 I_lol kanske tänkte att Umberto menar mer personlighet? Men olika rövar - olika trosor, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 I_lol kanske tänkte att Umberto menar mer personlighet? Men olika rövar - olika trosor, helt klart. Jag menar typ såhär: Om det har och göra med tjejen, så skulle man ju kunna rösta vad som helst. String passar bra på den där tjejen, jag votar string! Boxertrosor passar bra på den där Muskulösa tjejen, jag votar boxertrosor! Men jag har ju redan votat string. Och min tanke: Den här tråden handlar om vilka trosor som är sexiga, inte vilka som är sexiga på olika tjejer. pfhh, ingen förstår endå. Yey jag är dumm jag är dumm!! JAG ÄR DUM!! JAG VET FAN ATT JAG ÄR DUM! Och skulle kunna hänga mig för det. *Går och lägger mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vote: TANGA (om dom är fina ) men om dom inte är som jag gilalr det så .. Vote: hotpants P.S jag votade på tanga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vote: ingen av ovanstående Lr egentligen inga alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hotpants. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Så stört sagt! Du bara odlar ju mindervärdeskomplex hos tjejer när du säger att deras underkläder är äckliga och att de ska välja de SEXIGA alternativen för att passa in. Du har verkligen vrickade åsikter och livssyn när det gäller det mesta och här kommer ännu ett talande exempel. Fy. OK, ursäkta mitt ordval då, mr besserwisser. Hela den här tråden är ju i så fall nervärderande mot kvinnor... Jag finner dock ingenting mer osexigt än kvinnor i BOXERS. Dessutom snackar jag om TROSOR, inte om deras kroppsdelar. Jag hade exempelvis aldrig sagt "Faaan, inga jäääävla a-kupor"... Kläder kan man byta ut, dessutom finns det mig veterligen inga tjejer på det här forumet som läser detta och kan känna sig illa berörda. Det här är ju ungefär som hela affären med Nogger Black. Nån vit vänsteranhängare tyckte det var rasistiskt och anmälde skiten. Sen då man frågade de färgade (som skulle ha berörts av den påstådda diskrimineringen) sa dom att de INTE uppfattade det som kränkande... Nu är det nån snubbe som har hittat att jag anser boxertrosor som äckliga, och nu blir det väl nån underlig hetsjakt på att måla fram mig som nån form av sexist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Vote : Stringtrosor Gillade alltid när jag var.. mindre Men sen som annan sa, beror vad dom passar i. Men jag gillar string mest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hotpants, är både snyggare och skönare. String är ganska oskönt och desutom ägnat mer för tonårsflickor i högstadiet och gymnasiet (tyvärr). Boxer är menstrosa när man ska sova Tanga är för såna som Victoria Silverstedt eller Anna Nicole. Kommer inte ihåg fler av alternativen,så sätter punkt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Fasen. Jag råkade välja "hipster" Jag VILLE välja string. De är stiliga Och mysiga (Hur vet han det? Han måste ha testat dem. Han är bög! Fort; fullfölj bögnojan och spring skrikandes iväg - det är ju inte bögigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Är du tjej? Eller har du bara testat alla trosorna? För övrigt var detta min 2700:ade post. Redigerad 23 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 (redigerad) Är du tjej? Eller har du bara testat alla trosorna? Det finns en ålder i livet, typ låg- mellanstadiet, då flickor tycker att det är omåttligt kul att sminka killar och be dem testa deras kläder. Då får man ju se DE ta av sig SINA kläder innan man tar på sig dem, så jag tänkte "right on!" (Detta gäller dock inte underkläderna. Man testar inte dem som de har haft på sig.) Redigerad 23 juni, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Haha, snusktomte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts